maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ']Det går nokk fint og rette opp for en som kan det.Ang. glassfiberskjermer så er min mening at det ikke passer så godt på en 240' date=' og "ødelegger" litt av de originale linjene (hvis et er snakk om bredda skjermer) Men bur er bare tøft (holder på og bygge selv så)[/quote'] Syns det var snakk om at det var ille å ødelegge en 242 jeg? Glassfiberskjermer er å ødelegge bil i stor stil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 fy faen, kødden skulle vært skutt, Har bilen som bakgrunnsbilde på tlf og data'n. den var heeelt nydelig.. det er mitt utganskpunkt nå. og kjøpe en 242 og få den mest mulig lik. for noe råere har jeg aldri sett.. Hvordan takluke var det, siden det var vipp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 fy faen, kødden skulle vært skutt, Har bilen som bakgrunnsbilde på tlf og data'n. den var heeelt nydelig.. det er mitt utganskpunkt nå. og kjøpe en 242 og få den mest mulig lik. for noe råere har jeg aldri sett.. Hvordan takluke var det, siden det var vipp? enig der,har flere bilder men det var lenge før digitalkameraets tid her i huset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Syns det var snakk om at det var ille å ødelegge en 242 jeg?Glassfiberskjermer er å ødelegge bil i stor stil. har du en bakskjerm til meg? :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ok. Har du mulighet til og evt scanne og sende på mail? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 har du en bakskjerm til meg? :P Faktisk ikke,men vil tro det finnes 100vis rundt omkring. Er ikke noe problem å skjøte skjermen,og da finnes det jo mang en 244. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Faktisk ikke,men vil tro det finnes 100vis rundt omkring.Er ikke noe problem å skjøte skjermen,og da finnes det jo mang en 244. Det er et problem for meg jo.. Eneste jeg har av verktøy, er skrujern, skrallesett, hammer, loddebolt og diverse elektronikkutstyr :P men det blir vel skjøting da.. eneste som er dritt, er at det er knekk under ruten også. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Maxis: Kan ikke du lage en egen tråd med info og bilder om alle 242'ene dine?:) Er det du som fortsatt eier den svarte du sier har overlevd? Såfall, vil den noen gang bli tilsalgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Maxis: Kan ikke du lage en egen tråd med info og bilder om alle 242'ene dine?:) Er det du som fortsatt eier den svarte du sier har overlevd? Såfall, vil den noen gang bli tilsalgs? Er ikke mye å skryte av egentlig,men de hadde en god del utstyr de fleste. Den sorte blir nok dyr isåfall,den er ikke tilsalgs.Jeg solgte den i 2003. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ett spm maxis... Hvorfor selger du alle dissa grombila når det er så få igjen av de!? heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ett spm maxis... Hvorfor selger du alle dissa grombila når det er så få igjen av de!? heh Vel,de var ikke akkurat sjeldne den gang iallefall. Får si jeg var "ung og dum" dengang,den siste solgte jeg i 2003 da.en god stund siden. :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 jepp, men som sagt, den grå'e.. fy faan.. får gåsehud når jeg ser'n... Så skaff meg bildeeeer! =) yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 jepp, men som sagt, den grå'e.. fy faan.. får gåsehud når jeg ser'n... Så skaff meg bildeeeer! =) yodude joda,var tøff den.Har fått lyst på 242 selv også nå...så vi får se.. Kunne tenkt meg en 242 turbo,men er ikke mange av de akkurat. En "bekjent" har en ombygd en,alle delene kommer ifra en usa bil. ikke dum den sort/hvite innredninga i en 242 akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Noen som fikk med seg denne tilsalgs da? Så skummelt strøken ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Min: Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg