Laaars Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ingenting er så fett som en "ny" gammel bil... Og ingenting er fett med rånebil.... Så, go retro!!! :w00t Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Og ingenting er fett med rånebil.... Så, go retro!!! :w00t jepp, synes det ligner sånn på 2er når man har på sideskjørt osv.. det er kjipt Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 gå for old-school ;). Det er det populære innenfor Golf-1 styling. Får ikke håpe det går av moten og 90/rs-fangere og sota lykter blir populært igjen. Bygg den som du liker sier jeg, men vil gi deg et hink mot original 70-tallsgolf eller old-school. Jeg ligger et sted midt imellom, skal jo snart få på noen ats classic håper jeg... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 er så mye felger å velge mellom at jeg blir helt frustert :P Har ikke så mye penger å legge i heller. Tenkte å anskaffe meg litt chrome, fangere, lister osv :) vet ikke om jeg gidder å stresse med å lakke foreløpi. hvit er jo litt søtt da ;D Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg