vest_racing Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ingen som har et bilde av sikringsboksen sin for og bakfra vel? Må være komplett med alle stikka i.. Noe som ikke stemmer på min, får ikke styresrøm til dynamo, også er det ingen av instrumenta som funker...:( Tror det må være rundt 86mod.. takker på forhånd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 vel når eg skifta dynamo fra monterola til bosch så lada ikkje dynamoen pga at den ikkje fekk strøm. fant ut til slutt at det er den ledningen som kommer ilag med den ledningen som går til sikringsboksen (rød ledning 6mm2) ledningen som skulle til dynamo er blå 1,5mm2. vist ingenting virker når du slår på tenninga så må batteriet vera tomt, eller at det ikkje er skikkelig kontakt i sikringsboksen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Bilen går jo... Og ladinga er jo bare å gi styrestøm til dynamo`n så lade jo den å... Er Instrumentene som ikke funker... også gir den ikke styre støm til dynamo`n den må eg fram å start selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg