Nuttza Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hei selger min lite brukte multimedia spiller, dette er en p5700 dvd som er fra statene. Kjempe flott spiller , lite bruktog utrolig mange fineeser. NB: dette er en spiller fra usa Key features AVH-P5700DVD All-in-one design, no hide-away unit 6.5-inch Anti-Glare, wide-screen display Fully motorised Touch Panel Display DVD-Video, DVD-R/DVD-RW compatible CD/CD-R/CD-RW/MP3/WMA CD playback MOSFET 50 W x 4 Amplifier D4Q Digital AM/FM tuner iPod® adapter ready General AVH-P5700DVD Amplifier MOSFET 50W x 4 Equaliser EEQ+ Equaliser med HPF, LPF & SFEQ CD Player Nei Built-in AM/FM RDS Tuner D4Q DVD Capabilities DVD-Video/Video CD Playback with Direct Search, Chapter/Track, Next/Previous, Chapter/Track, Fast forward/reverse, Pause, Track/Chapter Repeat, Condition Memory (30 discs), Play back Control (Video CD only), Direct Search Title, Time Direct Search, Scan, Digital Direct DVD Auto Play (Some discs may not fully operate on this system), DVD Bookmark Play, DVD eject Bookmark Play CD Capabilities CD Playback with Track Scan/Pause/Repeat, Random Play, CD Text, List Search 96KHz/24-bit DAC 24-bit D/A converter Fast forward/reverse Track Search/Scan/Repeat Track/Manual search Last position memory (for CD function only) Source Control MCD, TV DVD, DAB Tuner Control via frontpanelknappene eller fjernkontroll Voice Guidance Når den er koblet til Pioneer Navigasjonssystem Display type Wide TFT active matrix LCD colour display Touch Panel Operation Ja Display size 6,5 Inch Screen Coating High-quality AG (Anti-Glare) Installation possibilities In-Dash One-touch detachable display Nei Fully motorised display with auto dimmer with free adjustable viewing angle (50°-110°) Front panel Partially removable with safety warning beep Selectable wide screen modes Just / Full / Cinema / Zoom / Normal Auto display brightness & backlight adjustment Nei Built-in speaker with volume control Nei Rear camera switching Ja Remote Control Tilleggsutstyr Dome light Nei D/A Convertor 24-bit DVD - R/RW and CD - R/RW Playback Ja Built-in MPEG 2/1 decoder Ja DVD video player Ja Region number 2 Connections AVH-P5700DVD AV Output 1 RCA AV inputs 2 RCA AV Bus Input Ja Input for rear camera Ja RGB input for Navigation System Ja Optical Digital Output Ja IP Bus input/output Ja PAL/NTSC/SECAM compatible RGB input Ja Power Supply In Ja Rear monitor output Spillern selges for høyeste bud over 4000. pluss frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Bilde? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hei. jeg har desverre ikke noe å ta bilde med, untatt mobilen, jeg kan godt sende det på mms . spillern er ikke mere enn 6 mnd gammel, så den ser ut som ny,ser ikke brukt ut i det hele tatt, jeg kjøpte den for ca 2 mnd siden , men nå skal jeg ha ny bil å der er det itegrert spiller så får dessverre ikke brukt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Er det AVH-P7500 du skal selge eller er det AVH-P5700? Er en vesentlig forskjell så du bør endre til det som er rett... står nemlit forskjellig i tittelen din og i annonsebeskrivelsen din :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuttza Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hehe opps sorry for den der. nå er den endret hvertfall :crazysant Prisen er første bud over 4000 pluss frakt !!!!!!!! damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10315&taxonomy_id=430-456 denne? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvor gammel er den spilleren din? Og hvorfor selger du? Ser jeg kan få bestilt meg samme spilleren til $699 (4500,-NOK ink. frakt) Fra statene selv så... Men jeg kan starte med et bud på 3 000,- hvertfall, forbeholdt at den er strøken og feilfri :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Nuttza : send han her en mail eller legg han til på msn så får du nok solgt den :) adr: upin6150(a)hotmail.com Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 den der koster over 10 laken i norge og er veldig billig til 4k.. meget god spiller. Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 koster ikke like mye i USA skjønner du :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 pluss frakt pluss moms, pluss sjangsen for at du aldri får den. Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 kommer på under 11k iallefall. moms/toll er bob bob... ordet Gift hjelper masse :) Samma f det... spillern blir iallefall 99% sikkert solgt om eieren av denne spillern sender en mail eller legger til den adr. jeg la inn her på msn. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg tar den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 pluss frakt pluss moms, pluss sjangsen for at du aldri får den. 4500,- ink frakt. Klart du får spilleren, har bestilt varer fra statene i snart 4 år hah... Men men, i forhold til norsk pris blir det billig uansett :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 upin6150(a)hotmail.com send mail eller legg han til på msn så har du solgt den!100% sikkert! Han sitter å venter på deg nå :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg