beemerworld Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 sorry for dårlige updates for tia men jeg har vært meget optatt... i går satt jeg på sommerdekk + fikk vaska bilen igjen men det varte ikke lenge før den ble møkkete igjen men jeg skal prøve å få tatt noen bilder i ren tilstand i kveld så får vi se om det ikke kommer et par bilder her innpå Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 da har sommehjula endelig kommet på bilen igjen så nå står vårpussen for tur... 3 lags polish +innvendig rens og alvorlig motorvask.. ditta bli bra bilder kommer Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Hehe , du stresser å styrer :) Ble bra fronten din da - lurer på om jeg skal ha noe slikt selv. Synes stylinga mi er litt vel "rund" i forhold til resten av bilen. Keep up the good work , å legg ut det du har av bilder , bilder er gøy :) Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 stressa jeg nei i går var jeg først og solgte 1 bil og så henta jeg 2 andre ...i dag solgte je de og satt at med 10 lapper i + stress er verdt hvert et sekund spør du meg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 10 lapper som puttes rett i bilen igjen da? =) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 nei i anna bil driv å smygkikke litt på 528 touring e 39 nu for tiden Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 denne her feks http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa2?_cmd=view&id=259959&amsTypeOffset=20 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 ringte en fyr til meg nå som visste om en 528 touring 99 mod .. skinn int telefon m5 optikk diamantsvart 17" vinter og 19"sommer til den herlige pris av 160 000,- hmm hmmm spørs om jeg må til rana i natt og se på bil... må bare ned å snakke litt mEd banken først Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 grrrr var i kr-sund i dag og så på bil .. e 38 745 i Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hehe i dag har jeg ikke gjort en dritt med bilen fordi jeg har drivet på å sporet opp gamlebilen min som jeg solgte i 2003 er det noen her som vet noe om den send meg pm Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ble forresten ingen bil 5 ern solgt og 7 ern ble for dyr i forsikring driver å leter etter en motor nå... d10 alpina biturbo turbodiesel... hmm moro å putta den i tdsen Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 imorgen skal det vaskes motorrom+interiør og skal polere inni dører Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 har litt mye å gjøre for tiden da lamminga er i full gang men driver på med bilen inni mellom fjøset ... grei dag det vil jeg tro... skal forresten prøvemontere shadowline lister i kveld... bruker tape å ser om jeg liker det hvis jeg gjør det ringer jeg til gs på mandag og bestiller lister Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 nei svarte lister likte jeg ikke... får se senere når rutene er sota... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg