beemerworld Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 da har jeg blitt kvitt 1. sett med 17" ble byttehandel med evjen fikk 2500 imellom på aerodynamic fronten ... den er reparert å klar til lakkering... kommer bilder her senere da maskina mi er kræsja og jeg har ikke lagt inn at programmet for kameraet ... ------------planer for framtiden er montere frontspoiler +m5 bakfanger og muligens sideskjørt fra rieger(sånne som coaslip har skal tenke litt på det .men tror ikke det blir dumt,,, er det noen som har en framskjerm høyre side til e 34 uten bulker så vil jeg ha det snarest...pm meg hvis du har Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 hva tror dere om denne faceliften... denne fant jeg på nettet.. koster ca 900 euro ++ toll og div å ja dette er en e.34 Jeg TROR det der må være fryktelig MYE arbeid.. happyhappy Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 tror det er litt arbeid ja men det er snakk om nytt panser -skjermer-frontplate-og front så det er ikke noe verre enn å skru å lakkere Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 skal legge ut bilder av frontspoileren jeg handla av evjen.... sånn så den ut da jeg fikk den type vinterkjørt denne ... sprekken er sveisa og leppa demontert for lakkering sånn ser den ut REN det lille lokket er allerede ferdig lakkert.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 skal legge ut bilder av frontspoileren jeg handla av evjen.... sånn så den ut da jeg fikk den type vinterkjørt denne ... sprekken er sveisa og leppa demontert for lakkering sånn ser den ut REN det lille lokket er allerede ferdig lakkert.. bestemte meg fo å lakkere kun leppa og så montere den på fangeren som er ferdig lakkert... skal også skaffe meg en framskjerm på høyre side å lakkere den også den har en liten skade helt foran.. og siden jeg har bare en bil for øyeblikket blir det lettest å levere delene løse og så montere etter lakkering..... er det forresten noen som vet hvilken type sikaflex som skal brukes til å lime på disse fangerne under originalen og evt hvor lang er tørketia Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 er det noen som har en sånn fanger som dette å selge meg da....jeg må ha en nååååååå Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nå er alt sparkla å slipt... det begynner å ta form... regner med at jeg skal legge fyller i kveld... se om d er noe porer Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 ' her er litt bilder fra sparkling og slipinga i dag... huff det var mye jobb på denne gitt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 :mat :popcorn happyhappy her er det lille lokket til taukroken ferdig lakkert... dette ble gjort fort for å prøve fargen.. den ble kliss lik... sender inn flere bilder senere i kveld etter at fyller er lagt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 her er bilder igjen... fylleren er lagt men litt porer er det så den må ettersparkles og pusses og mere fyller ( bare noen små porer altså) tror sparkelen min er på siste verstet .. kjøpe en boks ny sparkel tror jeg her er sia som sprekken var.. her er fangeren forsterka med aluminium på baksiden nå klipp til netting og lim på med epoxy MYE epoxy dette stoffet blir knallhardt,,,, glassfiber er for dårlig på plastikk.. forsterket på andre siden også ...så tåler det en støyt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nå skal jeg bare våtslipe å legge grunning .. så slipe en gang til så er det lakk+klarlakk.. og så er det å få den på bilen.... ingen som har svart på hvilken type sikaflex jeg skal bruke og hvor lenge den skal tørke Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 i dag har jeg gjort absolutt ingenting ..... venter på lakk... lei av å vente ...... har grunna da og lagt litt grønn base i grunninga slik at hvis det skulle bli en stensprut så ser du det ikke så godt .... p.s JEG HATER STENSPRUT Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 blir bra det her:) angående sikaflex så kan du bruke 11fc, det er den sterkeste, men også den som er hardest å få ut.. spesielt når det er kaldt ute;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 takker for det ... jeg har aldri holdt på med sika før eller liming av karosserideler... har forresten planer om å støpe om lyktelistene mine i helga... bort med utfresingene til lyktene,,,,,,,,, har noen peiling på hvilken type pærer det er i angel eyesene mine de er av type in-pro lurer på om det er dioder eller glassokkelpærer i dem .. tenker på å bytte til mere watt for å få hvitere lys i dem men det går jo ikke hvis det er dioder ,,, kjett å skru av halve fronten igjen for å finne det ut Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 nå er fangeren montert og lakkert ..... lyktelistene er plukket av for omstøping ..... hardcore86 på vw caddy forumet skal gjøre dette ,,, nå mangler jeg bare 540 bakfanger så er det meste i boks .. er det noen her som har en sånn??? ikke mye respons å få her for tiden ..synes folk kunne skrive noen kommentarer og ikke bare lese... vet dere noe som ikke jeg vet ........ forresten bilen min er til salgs 115 000,- kosta på over 30 000 sia jeg fikk den bla dieselpumpe som er et problem på disse bilene pm meg hvis du er interresert Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg