beemerworld Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 SKAL BEGYNNE MED MIn E34 TDS TOURING,,,, VIL NOEN HJELPE? nå er snart våren her å da er det på tide med mere oppgradering ... tips tas i mot med takk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 oi ble litt rot med picsen mi men sånn ser den omtrendt ut da angel eyes og lyktelister er montert pluss litt musikk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 den andre bilen er min gamle.. hehe han som kjøpte den mista lappen etter 2,5 time Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 en ***** kjørte inn i bilen min foran og jeg må lakke den ene skjermen + fangeren fuck faen i hælvete.. noen som kan ta det svart her eller Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hva tror dere om denne faceliften... denne fant jeg på nettet.. koster ca 900 euro ++ toll og div å ja dette er en e.34 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 skulle hll hvite blinkers bak jeg... får tak i i sverige men da må man kappe å lime d har jeg ikke lyst til noe forslag til hva jeg skal gjøre først hadd vært fint Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 sånn ble fronten etter att d ble montert angel eyes bra hva?+ Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 5500 6500 eller kan byttes i 1 sett fine 18" m bra dekk og da mener jeg 2 sett 17" mot et sett 18" det må da være bra deal........ønsker meg sånne rondell r58 tror jeg de heter Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 meget bra;) ja hør med coaslip, han skal selge noen tøffe oz felger, 18 med kant. (supernova) viss eg ik husker helt feil. har like lyktelister som deg, men vurderer å plastre igjenn utsparingen til lyktene for å få brudd på ringene, stikker lyktene ut i listene eller går det bra å plastre igjenn tror du? Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 og hvilken farge er det på Bilen? island green? Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 nei oxford green..den gamle 520n min var islandgreen. jeg driver på å ska plastre igjen mine lister å pga at en idiot har vært borti skjermen min så må jeg lakke likavel...det er god plass på angel eyesen-.-.-. din bil er kliss lik gamlebilen min ja .. savner den masse... gått 315000 å like god den.. men brukte den ikke sjø så den ble solgt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 her er gamle vogna mi.. hatt mye gode burnouts med denne Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ja er ikke så ulik som min var da eg fikk den nei. interiør du har å snakke om da? har ikke sett så mangen med samme som meg, kun Jarli her inne... hmmm Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 m-tech grått stoff i gamla å grått stoff i touringen men skal prøve å få inn grått sportskinn i touringen etter hvert .. men må ha hjul å fangere først ...tenkte jeg sku prøve å få i m5 kit(fangere) m d ekstra listverket under fangera Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg