Oshim Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Har lett meg blå i fingrene etter disse nå. Er ikke fargen på lyktene som er poenget her, men den blanke lille lista midt på. Noen som har erfaring med kromlist "tejp" type 3M som dem selger på diverse rekvisitaer. Er det bra greier til sånne inngrep eller bare jalla? :tannløs Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Off Topic: Årsak: glemte vitale ord Hmm... hadde ikke posten levd uten :rolleyes: On Topic: Nå har ikke jeg surfa mest rundt etter deler, men jeg tipper at det bare er en list man har limt på. Stampede brukte noe ala dette på rufforden til å lage kromlist i noen deksler foran, så bra ut det, hør evt med han hva han brukte. Og legg gjerne svaret her.. lurer litt på det selv :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 mange som selger slik kromlist, som cardic, autospar osv. Hva du en prøver, legg ut et svar her om kvalitet ;) er interessert i å høre ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 bladde igjennom gamle tråder og fant igjen denne. har nå lagd lignende baklykter, ble veldig bra og lista sitter som fy , har ikke løsna enda og bilen min blir vasket med steamer OFTE:) ..lista ble kjøpt på bilxtra btw.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 hehe, kult. Har du noen bilder...? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 skal låne ett digitalt fotoapparat som kan kobles til min edb maskin imorgen. så jeg får tatt no bilds av diverse 'mods' på bilen;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg