Goop Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Syns egentli utgangpunktet er greit i og med at det er turbo.. Og at turbo og senking er godkjent i vognkortet :) Hele karroseriet skal fikses opp, og kanskje lakkeres under..Har ikke bestemt meg for hvor mye eg skal legge i det enda.. Men utvendi blir det kanskje samme fargen og VELDI masse senk og STORE felger..18 eller 19" Setene som står i er noe uoriginale greier..Egentli helt greie.. Ikke so veldi strøkne men..Tenkte eg skulle selge de. Kan no ta bilde viss du er intresert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 for vel komme med en liten update. Hele gulvet er nesten ferdi sveist, og motor er tatt ut, for skal inn noe annet med litt mer guff:) Og funnet ut at eg skal ha en annen farge, men vet ikke hvilken blå farge eg skal velge.. ide? men men...blir vel litt skrensing til neste sommer tenker eg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 :pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Skjært ut vekk masse gulv: Sveist i nytt: helsveiser alt for å få det stivest muli.. Fått meg justerbare fjærbein foran: De blir renoverte med nye bilsteindempere:D Og har trikset litt for å finne høyden, og funne ut at eg vil ha han litt lavere enn dette: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hvordan skal du få den så lav bak? coilovers bak også? du kunne jo senket hjulbuene :P heheh.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hvordan skal du få den så lav bak? coilovers bak også? du kunne jo senket hjulbuene :P heheh.. Nei...Blir vanli fjæring.. Med demper type kort (saab 900?? tror eg) og korte fjærer.. Må jo være sånn at fjæren henger fast:) Senket hjulbuene ja:P Fått god bakkeklaring da...:phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Og funnet ut at eg skal ha en annen farge, men vet ikke hvilken blå farge eg skal velge.. ide? Volvo Magic Blue Pearl 467. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Volvo Magic Blue Pearl 467. Bilde av bil med den fargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kan jeg spørre om en liten ting? Har fundert litt på det her med lakkering, ser alle snakker om bilen skal få hel lakkering osv.. Hva betaler dere for å få lakkert den utvendig/invendig ??? Her koster det skjorta!! :shake Sorry for OT! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Er hadde tenkt å lakke den inni sjøl for har sprøyte og kompressor.. men utvendi, når alle sparkling og pussejobb er gjort, kan eg få det for 5000 eller billigere. men må da kjøpe lakk selv.. Så det er kun for spøryting... Men blir vel litt mer viss eg skal ha filler, mangen lag med klarlakk+++ Men er jo ikke så sinnsykt gale da.. men jobben blir jo gjort uten at stoltenberg får vite noe som helst:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Får vel komme med en liten oppdatering på denne her.. Sveist og slipt alle hull i motor rommet i dag: Fjernet også batterifastet her.. Heldivis lite rust der. Bra for å være fra 79:D Fått meg såndblåser i garasjen og nå så da blir alt sandblåst:D Bærearmene: Også har eg fått meg noen felger til å skrense litt med (også sandblåst) Sorry for dårlige bilder.. Blei bare tatt med mobilen i sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 blir bra dettan :well Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 En liten update: Går vel egentli veldi seint for tiden, men har så mye annet å gjøre.. Nettopp tatt fagbrev og:w00t Så fremover no blir nok litt jobbing. Men har no gjort klar noen sladde felger som skal ryke til når bilen kommer på veien: Har fått lakket bærearmene og girkassetraversen og.. Ting skal gjøres skikkeli :) Har snakket med litt forskjellige folk no og håper det går seg til med dempere til de justerbare fjærbeina.. Men ellers blir nok alle polyforingene til bilen kjøpt, og club sport dempere bak nå i uken.. Så da begynner det å komme seg litt hvertfall :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kom litt deler i posten i dag..:) Får håpe det begynner å gå seg til no snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ser bra ut! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg