Brandtenborg Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Noen som vet hvordan man skrur ut støtfangeren bak på en Vw Jetta (88 mod)?? Ser ingen skruer i bagasjen... :confused: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Hvis det er samme metoden som på golf så må du ta en titt under bilen, der skal du finne 2 bolter (17mm tror jeg) på hver siden. Skru dem av og dra fangeren rett bakover, værre er det ikke... Lykke til ;) EDIT: Står i boka mi at det er 1 bolt på hver side inni bagasjerommet ved baklyktene Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Mk2-16v Hvis det er samme metoden som på golf så må du ta en titt under bilen, der skal du finne 2 bolter (17mm tror jeg) på hver siden. Skru dem av og dra fangeren rett bakover, værre er det ikke... Lykke til ;) EDIT: Står i boka mi at det er 1 bolt på hver side inni bagasjerommet ved baklyktene Ok. Takk for tipset. Har ikke sett veldig nøye skal jeg være ærlig! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg