997turbo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 lurte på om det er noen der ute som har erfaring med boomboom.no?? bra eller dårlige? kundeservice og så videre?? lurer også på om det er noen som har erfaring med en monoblokk med navn X-800 som de selger på boomboom.no. lurer litt på en sånn til subben min skjønner dere. Siter - 05 Volvo V70 2.4D ;) X - 86 Volvo 740 GLE solgt:( X - 87' MB 190 (totalvrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 søk på boomboom her på forumet, så får du nok opp endel kommentarer vedrørende dette firma, både i negativ og positiv retning tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg kjøpte en DC-12 der i desember.. fikk god kundebehandling. Pakken kom litt sent da.. overførte pengene den 19.des, men fikk ikke pakken for 10dager senere eller noe.. men det var da jul å masse post-fri dager.. Jeg vil tro det var posten som hadde fri som var problemet.. :D Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ja 10 dager får man tåle, posten kan være noen sommel k**** Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 lurte på om det er noen der ute som har erfaring med boomboom.no?? bra eller dårlige? kundeservice og så videre?? lurer også på om det er noen som har erfaring med en monoblokk med navn X-800 som de selger på boomboom.no. lurer litt på en sånn til subben min skjønner dere. gå inn på komplett.no. tipper det er soundmagus boomboom selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekata Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Veit ikke helt om dette taler til Boomboom's fordel: Link Utestengt fra Qxl er vel ingen god ting uansett hvordan man ser det :) Siter Best the Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Veit ikke helt om dette taler til Boomboom's fordel: Link Utestengt fra Qxl er vel ingen god ting uansett hvordan man ser det :) Det er jo litt morsomt å se at det er samme brukeren som har gitt alle de 10 siste kommentarene, alle positive. Og denne brukeren har faktisk kjøpt de samme produktene flere ganger.... spørs om ikke det er noe lureri og det er vel kanskje noe av grunnen til av han ble utestengt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekata Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Det er jo litt morsomt å se at det er samme brukeren som har gitt alle de 10 siste kommentarene, alle positive. Men det som ern enda mere morsomt er å se denne brukerens 200 siste kommentarer. Prøv den du\dere m'm Link2 * Holder me 100 siste da..hehe Siter Best the Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Oioi er det mulig, der er det noen ugler i mosen. Sånne folk må bli utestengt for all tid. Virker som om fyren har en del qxl kontoer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Transaksjon: Boomboom A/S (706) solgt Badebalje kun kr 1 Dato: 24/9/2005 02:16 Bade balje? :P Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 noen som er advokater her? er dette ULOVLIG eller bare "tvilsomt" ? bryter selvfølgelig med reglene til QXL, men ER det lovlig? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe.. ja de selle mye rart på boomboom :P Jeg fikk ivertfall god servise når jeg handlet der.. betalte 1590,- for en DC-12 :D Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Men det at samme fyren har mange kontoer på qxl er ikke lovlig (dersom han har dette). Da kan han jo bare sitte å by på sine egne varer og få opp budene på varene, virker tvilsomt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ok, så det er ikke ulovlig, men det strider med retningslinjene til qxl.. han/de skulle vært banned for alltid Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Barn Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 lohelle.. sjekket du det opp? Siter VW Golf 5 2.0TDI 2005mod. Jeep Cherokee 4.0 1993mod. Nissan 200SX 1.8T 1991mod. Yamaha YZF 600 1999mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg