Fire&Ice Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hei alle sammen, jeg trenger sårt en ny frontfanger til golfen. (90 fanger altså). Gjerne med G60 leppe eller noe :) Farge etc er ikke så farlig med da den skal lakkes uansett, men fint om den hadde vært i god stand, noen som har en ekstra??? :crazysant Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 G60 leppe? Hva er det? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 får bare gl leppe og 16v gti leppe, men mk3 vr6 leppe kan moddes på... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Akkurat, det jeg skulle fram til:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 G60 leppe? Hva er det? tenkte da på den som kom sammen med G60 skjermbredderene. men kan vel kanskje være at den har et annet navn, selv om den i noen kataloger er oppført under G60 spoiler til frontfanger. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 vanskelig og modde vr6 leppe da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Men Er Det Noen Som Har En 90-fanger Til Salgs??? :) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 byr du nok så kan du få kjøpt en av meg:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 byr du nok så kan du få kjøpt en av meg:) hahaha!! De du kjøpte av meg var så stygge og oransje altså!? happyhappy Eller skal du bare prøve å tjene litt penger, akkurat som jeg gjorde når jeg solgte de til deg?! HAHA!! ;) Devil ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg