Hermanzen Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Solgt? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Hej! Nå har jeg kjøpt meg noen veldig like felger (O.Z. Racing av Ragge her på forumet)! Det er litt riper og irr på de. Tenkte jeg skulle bruke litt autosol jeg og, men det virker som det er et lag med ett eller annet på de! Må det ikke også være det for og hindre korrosjon? Særlig med tanke på at jeg skal bruke de på vinteren!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Har du fjernet lakken først og fremst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg prøvde og pusse litt, men det hjalp ikke (på grunn av lakken eller hva det er). Men da jeg prøvde og pusse litt på irret ( med pusepute på Dremelen) så ble det plutselig veldig blankt, altså kom jeg nok igjennom laget. Hadde ikke tenkt til og begynne og lakkere og styre da. Men det vil vel irre helt jævlig om jeg ikke gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hei Lurte på om felgene er solgt? Har prøvd å senda deg pm men innboksen din er ful. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 HeiLurte på om felgene er solgt? Har prøvd å senda deg pm men innboksen din er ful. De er nok solgt til meg :hello: Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg