jas Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hehe... nå er jeg inne i en god bølge tror jeg... Denne gangen er det Toyota Aygo det har gått utover... Jeg liker engentlig den bilen kjempe godt fra før a, så jeg ville ikke hjøre så mye med den... :D ORG. http://img453.imageshack.us/img453/1738/toyotaaygo3hr.jpg MOD; Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiXoR Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Den var tøff jeg skjønner ikke åssn folk som deg får det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Den var tøffjeg skjønner ikke åssn folk som deg får det til nå skal det sies att jeg er ikke halvparten så flink som de du finner i HOF da... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 lakken ser litt rar ut. å ser toon ut, på det hvite der, der panseret går. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Veldig nice jas ;) Lakkjobben er veldig nice, om litt toon. Felgene skurrer litt for meg. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 I tilleg til de de andre sa, så må du få gjort noe med øyelokket på lykten nermest oss.. du ser vell hva jeg mener.. Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg