Housey Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 driver og skal bygge om bilen min til GTI 16v.. trenger dermed noen betar som kansje noen har liggende.. uansett, lista er: regreim deksel til KR Bensinpumpe til KR (regner med at den jeg har nå blir for liten) Bakstilling med skiver til GTI (hvor calipere ikke er herp) Kommer nok mer på lista som tiden går! Mvh Dan Stamnes, kontakt meg på PM eller post i tråden Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Heh, hva er betar? :wonder Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 oh... kranglefant... bytt til noe logisk da.. betar vil si deler.. f.eks.. men for all del.. bytt.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Sorry, jeg bare visste ikke hva det betød, men det er ok :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 bttt (back to the top) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 driver og skal bygge om bilen min til GTI 16v.. trenger dermed noen betar som kansje noen har liggende.. uansett, lista er: Girkasse Akslinger Bremser (satser på corrado bremser, 280mm, men ut i fra det kan vanlige 256mm GTI 16v bremser funke like bra) regreim deksel til KR Bensinpumpe til KR (regner med at den jeg har nå blir for liten) Bakstilling med skiver til GTI (hvor calipere ikke er herp) Kommer nok mer på lista som tiden går! Mvh Dan Stamnes, kontakt meg på PM eller post i tråden Jeg har Girkasse med akslinger, men det er en som kanskje skal kjøpe det. Du kan ringe meg på 95285195 etter 22 januar. da veit jeg om jeg fortsatt har det.. Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Har Corrado G60 forstilling liggende. Spindler, calippere, selve "rammen" det er festet på med styring, skiver og klosser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 har lagt inn noen endringer, var å henta girkasse i går (lørdag).. så da er det i boks.. bremser har jeg og kjøpt, ble 256mm gitt.. girling calipere.. satser på at de funker bra! nå gjenstår det resten av lista! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg