CoilOver Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hei. Trenger en wiper amplifier. Det er en grå liten boks som er montert på høyre side i motorrommet (motsatt side av vindusviskermotoren). Inne i boksen er det et datakort (krets) med et sort lite relè. Denne boksen styrer intervallene på vindusviskerene. Er det noen som vet om en skraphandler som har en P11 inne, som kan skaffe denne for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hei du... litt of topic, men eg har eit problem med viskerne mine... når de står på sakte ( nivå 1 ) stopper de ikkje på rett plass... stopper liksom midt på ruta og sånn... kan det ver den boxen som er feilen? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det må du nesten feilsøke på. Slitt ledd? Men dere andre, er det ingen som vet om en skrapet P11? Har ringt til 12 skraphandlere, og ingen har et vindusvisker rele.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det må du nesten feilsøke på. Slitt ledd? Men dere andre, er det ingen som vet om en skrapet P11? Har ringt til 12 skraphandlere, og ingen har et vindusvisker rele.... Har du sjekket hva et nytt rele koster? E ller koster det skjorta kanskje...? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hei. Et vindusvisker relè koster 1300 kr. Men jeg kappet lokket på relèt, og det var ikke noe galt. Etter jeg kappet kabelen til lykteviskermotoren, fungerer viskeren 99,9% Det som nå ikke fungerer, er spylingen av vinduet. Det kommer ingen ting ut av dysene. Kan det være spyle pumpa som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hører du spyler motoren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg