Han m Huå Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Til Salgs Bil: Opel Vectra A Type: Sedan Årsmodell: 1995 Farge: Rød Motor: 2.0i 16v (ecotec) KM Stand: 191000 Pris: 55000,- (kan diskuteres) Utstyr : ABS, Airbag, Alarm, Alu. felger, El. just.speil, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Galv. karosseri, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Rails, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sound system, Sport understell, Startsperre, Utetemp., Varmeseter, Beskrivelse: 17" kosei alufelger på sommer(205/40/17), Dunlop SP9000 dekk, senket 40/40, 4"effektpotte fra Vibrant performance (Rustfri), ny midtpotte, ny katalysator å 2,5"rør fra eksosmanifoilen til effektpotten, ny clutch, ny registerreim, nye slanger i motorrommet, nye bremser fra brembo m nye klosser, Sportsluftfilter, sota ruder, stereoanlegg medfølger: Pioneer mp3/wma spiller, Cervin Vega 6,5" i dørene framme, Pioneer 6,5" i hattehyllen pluss ferdi lagt opp kabler til forsterker og sub i bagasjerommet! Galvanisert Understell, m.m!! helt rå bil å kjøre, ligger som støpt på veien! EU Ok 09.12.05 selges pga at jeg skal inn i militærtjeneste. Send meg mail på helge_horp@hotmail.com, eller ring meg på mob: 97436449 for mer info!! Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg