volvo264 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 selger vekk deler som eg ikkje trenger og som tar opp alt for mykje plass. B230E motor M47kasse M46kasse automat kasse komplett blått velur interiør svarte deleskinn stola turbo speedo, selges til rett pris servo ratt med turbo emblem bak aksling fjørbein oransje volvo dempere (framme/bake) komplett sett med klipte r-sport fjærer brukbart 2.5" simons anlegg div deler til sentral lås OMP tårnstag (rød) B230ET innmat lavkomp stempler frå B230AT (740) 3 GLT insug 1. me gass spjeld og 2 uten svart snutepanser med grill har også mykje småtterier også..bare å spørr.. kom med bud på delene..de meste må i grunnen vekk Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Et par spm: -Turbo speedo, vil det passe på min bil? Jeg har klokke nå, og det jeg egentlig lurer på er om jeg kan bruke samme kabel som jeg bruker til klokka? -Servo ratt med turbo emblem, hvor mye tenker du på? Sånn ca? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Et par spm:-Turbo speedo, vil det passe på min bil? Jeg har klokke nå, og det jeg egentlig lurer på er om jeg kan bruke samme kabel som jeg bruker til klokka? -Servo ratt med turbo emblem, hvor mye tenker du på? Sånn ca? faktisk aldri tenkt på akkorat de der før..de passer ja, men om du kan bruke samme leddninga veit ej ikkje nåke om..mulig der er ei orginal leddning som henger løst du kan bruke, som skal bli brukt til turteller? en plass mellom 2-400kr for rattet? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hmm, det med original ledning kan være, for jeg har en ledning bak der som henger løst, og tydeligvis ikke skal være i bruk, kan være den. Kanskje noen guruer kan svare meg på det? Og ca pris på speedoet? Og rattet igjen, enda et dumt spørsmål, hehe: Hva trenger jeg får å få det montert? Nav? Eller? Noen som har peiling? Sorry for at jeg ødelegger tråden med masse dumme spørsmål :( Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hmm, det med original ledning kan være, for jeg har en ledning bak der som henger løst, og tydeligvis ikke skal være i bruk, kan være den. Kanskje noen guruer kan svare megpå det? Og ca pris på speedoet? Og rattet igjen, enda et dumt spørsmål, hehe: Hva trenger jeg får å få det montert? Nav? Eller? Noen som har peiling? Sorry for at jeg ødelegger tråden med masse dumme spørsmål :( om de er ei gul/rød leddning so er de den vill ej tru ja. speedoet vill eg ha litt for. orginalt turbo speedo finner du ikkje hvor som helst.. ratet er orginalt volvo, so de passer rett på. er vell alle/fleste 240 over 86mod, med servo har vell slike orginalt kansje? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hvis jeg sier 300 for rattet, er det mitt da? Har du bilder av det forresten? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hvis jeg sier 300 for rattet, er det mitt da? Har du bilder av det forresten? jau går greit de da..har ikkje nåken bilde no, rattet ligge på jobb enda..men kan muligens finne ett som er likt da Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hadde du gjort det hadde det vært genialt. Vil helst se rattet jeg kjøper før jeg kjøpet det ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hadde du gjort det hadde det vært genialt. Vil helst se rattet jeg kjøper før jeg kjøpet det ;) send mail adresse på PM du, so skal ej sende ett bilde Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauge Racing Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 pris på OMP tårnstag (rød) stand og pris på brukbart 2.5" simons anlegg, har du et extratorgrenrør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 pris på OMP tårnstag (rød) stand og pris på brukbart 2.5" simons anlegg, har du et extratorgrenrør? 800kr for omp stager, i lite brukt. har bare slynget rundt i garasja.. okej stand på effektanlegge, går fint å bruke de..har bud på 500kr hadde men solgte de for ei stund tilbake Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 passer tårnstaget på 240 med fk motor tru'ru? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotary Rocket Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hallo . Pris på # oransje volvo dempere (framme/bake) komplett sett med klipte r-sport fjærer # Mvh A.S tlf 97629079 Siter No Pistons - No Valves - No Problems RE-tek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hallo . Pris på # oransje volvo dempere (framme/bake) komplett sett med klipte r-sport fjærer # Mvh A.S tlf 97629079 kom med bud du..veit ikkje kor mykje dei er verdt.. er ein liten milihet at eg kansje skal bruke dei på en 242bruskbil Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 har du orginal turteller til salgs? tenkte å bytte ut klokka med en orginal turteller.. ser mye bedre ut..;) Mvh Gunnar.. svar på PM Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg