Ivan306 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe meg nytt eksosanlegg. Er det noen som kan anbefale butikker eller nettsteder? Bestilte meg simons eksos i dag, men kom for sent til butikken :biker Lurer på om jeg skal hente det i morra eller bestille noe bedre på nettet. Noe i rustfritt eller noe. Kom med tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 http://www.bastuck.de/ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 IKKE kjøp Simons det ruster helt ufattelig fort, kjøp noe rustfritt, det koster mer, men er helt klart verdt det! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Min har rustfritt supersprint, men syntes lyden er litt snekke aktig.... :( Det kan seff bare være meg som er sær, men har hvertfall nytt hele veien. Så har ikke noe katt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 http://www.bastuck.de/ Mye koster det for et komplett sett derfra? Sånn ca. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 http://www.parts4vws.com/catalog/product_detail.asp?PartNumber=17701RS denne skulle vel passe golf 1? Ser ut til å koste sånn ca 300 dollar å få sendt til norge!! Er vel ikke noen forhandlere i europa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Mye koster det for et komplett sett derfra? Sånn ca. du får sende en mail Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Vurderer et rustfritt Mongoose fra Kollevold. Noen som vet hvordan kvaliteten er på Mongoose? Koster det dobbelte av Simons, men er vel verdt det, hvis Simons ruster i stykker etter et par år. Og jeg har planer om å beholde bilen leeeeenge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 bygg ditt egent da..er jo billigst det.. jeg bygger det selv på alle bilene mine.. kommer vel på max 1500 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Vurderer et rustfritt Mongoose fra Kollevold. Noen som vet hvordan kvaliteten er på Mongoose? Koster det dobbelte av Simons, men er vel verdt det, hvis Simons ruster i stykker etter et par år. Og jeg har planer om å beholde bilen leeeeenge:) Mongoose til min Polo hadde herlig lyd, men veldig høy. Passformen var elendig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Det ble Simons eksos. Så får vi se hvordan lyden blir og hvor lenge det holder. Må få orden på bilen i første omgang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg