Grinder_MB Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 legger ut et par bilder av hvordan min bil var!.... :wonder :deng :deng "BUUUUUHU"!!!!... Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_rexten Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Håper bildet komm fram, har ikke så god peiling. Bilen skal få et strøk lakk, og samme farge hele veien ned. Så håper jeg den blir pen til sommeren. Siter Its not how fast you drive , its how you drive fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 ojoj. den så nice ut da. er den senka mye?? og hvilken dim har du på felger å hjul??:P og en ting til hvilke lys brukte du i fangern??:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_rexten Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Skrev litt om felger og dim på en annen post, hvor en lurte på hva han skulle ha på bilen. 10 17 bak 9 forran Bosh scout, eller noe sont het lyktene. Passe størrelse, og innfesting i bakkant. Høyde er jo altid litt vanskelig, men når jeg målte med meterstokken på min søster sin orginale 88-mod. så var den faktisk 17 cm. lavere forran og 15 cm bak eller noe sånt. Siter Its not how fast you drive , its how you drive fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 DÆVEN den var seriøst rå PEN!! Fete Felger og!!!!! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190DTM Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Her er et bar bilder av Skjønnheten min: Siter *Mercedes Benz 190E 2l 87mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 jeg kan vel legge ut den 2 190E jeg hadde da: utrolig deilig bil å kjøre som jeg savner* Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hva med dette? Tok bildet på lørdagen. ;) Gatebilfestivalen i Surnadal. Spurte en av Max Powers babes om å posere... :thumb Jævlig snillt gjort av henne å stille opp! :D Dette er nok ett av de råeste bildene jeg har av min bil! ;) Kjetilsv og min 190 representerte klubben på treffet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 190 drar damer ser jeg!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 190 drar damer ser jeg!!:) Pussig at du nevner det... http://www.bildillamagasin.no/content.php?article.67.18 Gamle Merce 190 fungerer vist som babe magneter også???? Utrolig da... :) Haha :respect :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1m_-_ Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Min MB190E 2,0L 91modell, speilene er lakkert siden bildene ble tatt. Siter MB190E 2.0Sportline 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morkjen Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 kordan legg man inn bilde so skal dokke få av min 2.3 16v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 du kan fikse deg bruker på http://www.photobucket.com så kan du legge inn link eller direkte bilde:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_rexten Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Da var 2,6 en solgt, og pengene og hjulene var komt til rette på min gamle 2,3-16. Bilen er lakket, hjulbuene løftet, og breddet. Skjermbredderne er forlenget med ca 2cm forran og bak, etter at hjulbuene er løftet. Så bilen skal senkes litt til før jeg er fornøyd, og så er jeg på jakt etter nytt intreør komplett, eller bare en framstol. ( helskin ) Slik at alt blir strøkent når jeg først er i gang. Siter Its not how fast you drive , its how you drive fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg