Mack10 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Viften i bilen min virker bare på nivå 4.. (Altså maks) Noen som har peiling på ka det kan være?? Dårlig kontakt baki der eller et relè kanskje?? Takker for svar!! Mvh Arne Siter Bmw E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tåffår Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Er vel ein mulighet får at motstands spolen har takka får seg... Siter tåffår - 928 52 178 Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway SJ413 - Vitara`n Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 slitne børster på vifta. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 slitne børster på vifta. Da ville den vel ikke virket i det hele tatt eller? Nei det stemmer nok det at det er motstandene som er gåene. Kan jo alltids være dårlig kontakt også,men siden den ALLTID virker på hakk 4. er det vel tvilsomt.. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Da ville den vel ikke virket i det hele tatt eller?Nei det stemmer nok det at det er motstandene som er gåene. Kan jo alltids være dårlig kontakt også,men siden den ALLTID virker på hakk 4. er det vel tvilsomt.. min oppfører seg sånn med dårlig børste. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Viften i bilen min virker bare på nivå 4.. (Altså maks) Noen som har peiling på ka det kan være?? Dårlig kontakt baki der eller et relè kanskje?? Takker for svar!! Mvh Arne Hadde samme problemet på min E36, og da var den motstands-spola som var årsaken. Finner denne under dashbordet på høyre side (ved siden av varmeregisteret) Lykke til :) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg