Hans Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Har en råtten polo som ikke vil starte.. Det vil si, når jeg dreier nøkkelen til start så starter motoren og det virker som den går fint, men så fort jeg slipper nøkkelen så dør den helt plutselig. Så hvis jeg holder nøkkelen i startposisjon så går den.. Men det er ikke no lurt å kjøre sånn vet jeg... ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kan være noe sånt ja. Prøv å sjekk under fordelingslokket, pluggledninger,plugger..osv Det som har med tenning å gjøre. Kan være en litn baggatellfeil. Det du se etter under fordelerlokket er: fukt, mye slitasje, støv og sot. Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg