Riisern Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Noen som har en 5 trinns kasse som passer til golf 1 med 1,6 motor? Det sitter 4 trinns i bilen nå så jeg trenger vell også drivaksler? Helst ikke så alt for langt fra Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Eg har ein 16v kasse til salgs!! Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Jeg skal ha en et sted ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Har en 83mod gti kasse og en 86mod gl cab. kasse liggende. Gi bud. Tror driv akslene er like. Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Ja drivakslene er like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by vag Har en 83mod gti kasse og en 86mod gl cab. kasse liggende. Gi bud. Tror driv akslene er like. Bedre at du setter en pris. Jeg vil jo sefølgelig gi minst mulig. Følger overføringa til gearspaken med? Hørt at denne trengs ved bytte til 5trinns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Riisern Bedre at du setter en pris. Jeg vil jo sefølgelig gi minst mulig. Følger overføringa til gearspaken med? Hørt at denne trengs ved bytte til 5trinns. du trenger giroverføringene ja.. vet om en som trodde 5.giret var rasa.. og solgte bilen.. nye kjøper bytta giroverføring og solgte bilen med ca 20k i profitt.. :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Ett par tusen kroner? Vet ikke hvor mye det går å ta jeg. Er ikke noe galt med de ihvertfall. Spurte hoggern og der tok de fra 2500. :rolleyes: Har fremdeles de listene til gti ener hvis det er int enda? De dellortoene har jeg plutselig fått bruk for. Blir turbo og gassere. Blir ikke sikkert samme fart som med innsprut, men det er lov å prøve...:cool: Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg