cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ja i natt så fikk jeg vraka jetta`n til en kamerat så da treenger jeg no deler: en stk 90 fanger foran 1stk framdør å en bak front plate/ framskjermer! send en PM om du har dette:) på fårhånd takk:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 bump Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ingen som har deler til meg? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Tror det er en kar som kaller seg Trio her, vet han har et jetta prosjekt på gang! Send en pm til han... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 okeij.. men skal vi møtes nå fortest mulig el? så jeg får kjøpt 90 fangera:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 kan jo bruke skjermer og frontplate fra golf f.eks.. bygge om til golf front på jettaen.. er faktisk rimelig tøft Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 det satt på den før, men nå skulle noen andre ha det å så da bytter vi om til jetta igjen:) framskjermer å sånne r jo det samme som sitter på golf da eler? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 bump Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 det satt på den før, men nå skulle noen andre ha det å så da bytter vi om til jetta igjen:) framskjermer å sånne r jo det samme som sitter på golf da eler? framskjermene skal være like ja, men husk at det er forskjell på gamle og ny typen skjermer... der men clipser inn feste for fangeren.. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 På lørdag skal jeg innom verkstedet en tur. Mulig jeg har skjermer til deg :cool: Har du no nummer jeg kan nå deg på så kan jeg kontakte deg. Er ikke sikker på om jeg kommer meg så mye på nett resten av uken. Hvis jeg ikke får titta innom, så kan du kontakte med på lørdag i seks tida. 99 74 50 39h Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg