Fire&Ice Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Ja, som tittelen sier, ny bil nå. Bilde skal jeg legge ut senere. Deilig med et prosjekt igjen etter at min elskede Fire and Ice ble solg til lillebror for noen år siden. MEN, jeg trenger litt hjelp, jeg skal bygge om til annet filter (KN / Green eller noe), men hvordan er det en skal gå frem for å få luftmengdemåler etc til å funke. og alle andre ting som er koblet til på toppen av luftfilterboksen... Bilder og veiledning hadde vært fint om noen har det... Og forresten, god jul og godt nytt år alle sammen. :crazysant Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Ja, som tittelen sier, ny bil nå. Bilde skal jeg legge ut senere. Deilig med et prosjekt igjen etter at min elskede Fire and Ice ble solg til lillebror for noen år siden. MEN, jeg trenger litt hjelp, jeg skal bygge om til annet filter (KN / Green eller noe), men hvordan er det en skal gå frem for å få luftmengdemåler etc til å funke. og alle andre ting som er koblet til på toppen av luftfilterboksen... Bilder og veiledning hadde vært fint om noen har det... Og forresten, god jul og godt nytt år alle sammen. :crazysant god jul og godt nytt år til deg og. Ombygging av luftfilterboks står det noe om i golf stylingboka til Haynes. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 kjøp et innsatsfilter fra green eller kn... skær ut deler av boksen (undersiden mot skjermen) .. og få GOOOD lyd Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Ja, som tittelen sier, ny bil nå. Bilde skal jeg legge ut senere. Deilig med et prosjekt igjen etter at min elskede Fire and Ice ble solg til lillebror for noen år siden. MEN, jeg trenger litt hjelp, jeg skal bygge om til annet filter (KN / Green eller noe), men hvordan er det en skal gå frem for å få luftmengdemåler etc til å funke. og alle andre ting som er koblet til på toppen av luftfilterboksen... Bilder og veiledning hadde vært fint om noen har det... Og forresten, god jul og godt nytt år alle sammen. :crazysant Innsatsfilter vil være, eller er det enkleste.. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Innsatsfilter vil være, eller er det enkleste.. Fant ut at det var KN filterkit til 1000lappen, og der var alt til ombygningen inkludert happyhappy Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Link? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 kjøp et innsatsfilter fra green eller kn... skær ut deler av boksen (undersiden mot skjermen) .. og få GOOOD lyd Gjelder dette bare på GTI, eller vil det gi gromlyd på 1.8 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Gjelder dette bare på GTI, eller vil det gi gromlyd på 1.8 også? hvis du har monojet så.. ja.. da gir det lyd gir lite med lyd på gassere desverre Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hvis du har monojet så.. ja.. da gir det lyd gir lite med lyd på gassere desverre Prøvde bare for morro skyld å ta av luftfilterboksen til vitergolfen min (1.3 forgasser) og da ble det mer lyd fra motor, men vet ikke om jeg vil kalle den grom :D Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 en rød en? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg