MercFreak Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 skaff deg en jobb? hva tror du jeg har prøvd på da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hva var vitsen egentig? Gå å knus en gammel citroeng istedet, de kan knuses! Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hva var vitsen egentig? Gå å knus en gammel citroeng istedet, de kan knuses! Hva er poenget med å bli så forbannet a? Er jo ikke verdens undergang da... Hvis det er et 20-år gammelt svensk vrak, er det jo bare gøy. For mye kjærlighet til ETT spesielt merke er farlig as. Jeg tar en bil for en bil. Alle biler er fete, alle skal gjøres fete, alle har potensiale, og jeg liker ALLE biler... Volvoer å. Samme F om jeg vraker en 242, eller en Audi... Samma skitten. Samme F om jeg pusser opp en 240 eller en Daihatsu. Jeg kritiserer ikke pga merker.. Det er bare tull og tøys! :???: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Sitter her på nyttårsaften og er litt smågrinete fordi jeg er edru og i familieselskap...MEN NÅ!!! Detta her, er det noe som jeg virkelig fyrer på så er det sånna jævla *****huer som har en hensikt, nemlig å ødelegge. Hva FAEN oppnår en med det, gromt å ødelegge sånn da?? Nei...oser ikke akkuratt høy IQ av detta her ass.... :aug: Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Om man har ein bil som alikevell skall på dynga, kan man ikkje få ha det litt morro først da? Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Joda...menne, jeg syns forsatt det ser litt hjernedødt ut å mose den sånn. Hadde vel vært like greit å kjørt litt rally og dratt av skikkelig med den? :P Gøyere det, hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Joda...menne, jeg syns forsatt det ser litt hjernedødt ut å mose den sånn. Hadde vel vært like greit å kjørt litt rally og dratt av skikkelig med den? :PGøyere det, hehe. Den var nokk blitt kjørt "rally" med hele kvelden men vi har så skills så vi drar ikke av happyhappy men er nå uansett bedre kjøre ut på et jorde enn inn i no stolper eller trær men du kjører rally.... også var det jo litt for og få de bildene, vil nå si det er mere artig og ha gjort det og ha de bildene enn og bare kjøre den til høggern!! Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Den var nokk blitt kjørt "rally" med hele kvelden men vi har så skills så vi drar ikke av happyhappy men er nå uansett bedre kjøre ut på et jorde enn inn i no stolper eller trær men du kjører rally.... også var det jo litt for og få de bildene, vil nå si det er mere artig og ha gjort det og ha de bildene enn og bare kjøre den til høggern!! Det er jo egentlig mye mer verdig å bli kjørt hardt en siste gang, og få bli tatt mange bilder av, enn å bare kjøres, skrotes og glemmes... ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Synes det første bilde er knall jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ser tøft ut ja! Men det er akkurat slike folk som ødelegger for andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ødelegger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 De som ramponerer det offentlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Nå detter jeg ut her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 han ødelegger vel ikke den stakkars rundkjøringa Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Vegitasjonen på den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg