Gå til innhold

En verdig slutt.

Ranger emnet


Borg

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva var vitsen egentig? Gå å knus en gammel citroeng istedet, de kan knuses!

 

Hva er poenget med å bli så forbannet a? Er jo ikke verdens undergang da... Hvis det er et 20-år gammelt svensk vrak, er det jo bare gøy. For mye kjærlighet til ETT spesielt merke er farlig as. Jeg tar en bil for en bil. Alle biler er fete, alle skal gjøres fete, alle har potensiale, og jeg liker ALLE biler... Volvoer å. Samme F om jeg vraker en 242, eller en Audi... Samma skitten. Samme F om jeg pusser opp en 240 eller en Daihatsu. Jeg kritiserer ikke pga merker.. Det er bare tull og tøys! :???:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her på nyttårsaften og er litt smågrinete fordi jeg er edru og i familieselskap...MEN NÅ!!! Detta her, er det noe som jeg virkelig fyrer på så er det sånna jævla *****huer som har en hensikt, nemlig å ødelegge. Hva FAEN oppnår en med det, gromt å ødelegge sånn da??

Nei...oser ikke akkuratt høy IQ av detta her ass.... :aug:

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...menne, jeg syns forsatt det ser litt hjernedødt ut å mose den sånn. Hadde vel vært like greit å kjørt litt rally og dratt av skikkelig med den? :P

Gøyere det, hehe.

 

Den var nokk blitt kjørt "rally" med hele kvelden men vi har så skills så vi drar ikke av happyhappy men er nå uansett bedre kjøre ut på et jorde enn inn i no stolper eller trær men du kjører rally.... også var det jo litt for og få de bildene, vil nå si det er mere artig og ha gjort det og ha de bildene enn og bare kjøre den til høggern!!

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nokk blitt kjørt "rally" med hele kvelden men vi har så skills så vi drar ikke av happyhappy men er nå uansett bedre kjøre ut på et jorde enn inn i no stolper eller trær men du kjører rally.... også var det jo litt for og få de bildene, vil nå si det er mere artig og ha gjort det og ha de bildene enn og bare kjøre den til høggern!!

 

Det er jo egentlig mye mer verdig å bli kjørt hardt en siste gang, og få bli tatt mange bilder av, enn å bare kjøres, skrotes og glemmes... ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår