Gå til innhold

Hjullager tips,

Ranger emnet


mazdafreaks

Anbefalte innlegg

Brodern fikk havari på venstre bakhjul i dag, og fant ut dette var hjullageret som hadde havarert, ringte derfor rundt og spurte etter ett nytt på bilextra, de hadde men kostet 1400.- noe som han ikkje hadde da, derfor tok vi og demonterte og oppdaget at dette var vanlige kulelager, hvordan kan dette koste 1400.- sjekket delelagret mitt og fant ut eg hadde lager til en girkasse som var samme dim, Disse lagrene kostet 100 for begge, så er litt å tjene på dette, og disse girkasse lagrene er av en bedre kvalitet også..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Brodern fikk havari på venstre bakhjul i dag, og fant ut dette var hjullageret som hadde havarert, ringte derfor rundt og spurte etter ett nytt på bilextra, de hadde men kostet 1400.- noe som han ikkje hadde da, derfor tok vi og demonterte og oppdaget at dette var vanlige kulelager, hvordan kan dette koste 1400.- sjekket delelagret mitt og fant ut eg hadde lager til en girkasse som var samme dim, Disse lagrene kostet 100 for begge, så er litt å tjene på dette, og disse girkasse lagrene er av en bedre kvalitet også..

 

 

ja men er kule lagrene helt like! fordi de lagrene som er som hjullagre skal ta kraften radialt og de i en gear kasse tar kraften aksialt! så det kan være 2 forskjellige lagre og det gear kasse lageret vil nokk sikkert ikke tåle det presset hvis ikke du har vært heldig

opel manta b 75mod

volvo b20 motor!

nilsen racing:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår