steinerik Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Har en golf iv 2000- modell. og varmet i setet har sluttet å fungere og spylevesken til bakruten funker heller ikke, noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Og den viskeren til bakruten stopper noen gang å fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Har du sjekket sikringer ? Ihvertfall til varmesetene? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Har en golf iv 2000- modell. og varmet i setet har sluttet å fungere og spylevesken til bakruten funker heller ikke, noen som har noen forslag til hva som kan være galt? Og den viskeren til bakruten stopper noen gang å fungere. Spylevæska går innom vindusviskermotoren i bakruta. Kan være denne. Siden viskeren også er litt ustabil er sannsynligheten ganske høy. Jeg bytta min. Er drit enkelt. Kosta meg 900 spenn fra NBS. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinerik Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 takk for svar, prøver jeg å se litt nærmere på det. Men en ting til:P når jeg lukker opp døren på fører siden slår ikke lyset seg på, men lyst slår seg på vis jeg lukker på en annen dør en fører siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AeRoX Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 visker motrene bruker å vær dårlige så sikkert den som er sliten.. og lyset i døren er sikkert en sensor som ikke virker eller den har blitt trykt inn å spretter ikke ut. usikker på ka sort sensor det er på dørene.. men sikkert noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Grunnen til at varmesetet ditt ikke fungerer er mest trolig pga defekt varmeelement, prøv å ohm det å se om det er brudd i elementet, der er ett element for seteryggen og ett ( på noen to ) i sitteputa. Der er også en tempføler i sitteputa. Det med kupèlyset ditt... Dørbryterne er integrert i dørlåsene, som regel må denne skiftes, du kan jo sjekke at den går fint og smørre den opp osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg