Zetec Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Er på jakt etter en biltransporter, 4 meter lang (helst) totaltvekt 2 tonn. Noen som vet om noe brukt, eller nytt som kan være verdt en titt, har fått ett par gode tilbud til nå, men vil sjekke om det kanskje finnes noe billigere eller bedre til samme pris andre plasser.. Makspris er rundt 25 000kr Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jama Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Har en Tysse 6320 som jeg er veldig fornøyd med. Får veldig mye henger for prisen. http://www.tysse.no/index.php?product=1&kategori=Biltilhengere&showproduct=56) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 kjøp ny og du vet hva du får... :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Har kjøpt ny nå ja, ble ikke Tysse sin, med Adi-Tek M2040 den er bortimot lik den du viste fra Tysse, bare at den var billigere da hehe... (26800,- ferdig reg) Men den har totaltvekt på 2 tonn, som jeg var ute etter da, så er mulig at det er derfor den er billigere. Skal muligens få hentet den i dag :) Kjøper kapell til den også etterhvert, men det var jo heller ikke gratis hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Beklager å dra opp en så gammel tråd, men er du fornøyd emd Adi-Tek m2040 hengeren? Er selv på jakt etter en stor henger med hel bund som kan brukes til frakt av lett bil og matrialer etc. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Beklager å dra opp en så gammel tråd, men er du fornøyd emd Adi-Tek m2040 hengeren? Er selv på jakt etter en stor henger med hel bund som kan brukes til frakt av lett bil og matrialer etc. Hengeren står på utsiden her, og det er en kanonhenger, kjempefornøyd på alle måter.. den er kjempegod å kjøre med uavhengig om jeg drar med MB vitoen eller Ford Focusen, selv med 1,5-1,8 tonn bak focusen ligger den kjempestabilt på veien osv. Så kan aldri tenke meg at det er noen hengere som er bedre hvertfall.. (Med tanke på prisen, siden Adi Tek har vært billigere enn de konkurrentene jeg har funnet) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Takk for tilbakemelding. Hvor kjøpte du din henger? Selger Adi-Tek direkte til kunde? og prisen du betalte var de inkl. mva? Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 kjøp ny og du vet hva du får... :) Skal aldri si aldri... Bygde opp bilhenger av ned nedrusta gammal campingramme som hadde stått i hagen til en pensjonist i flere år, og den går som bare pokker! :) Har hatt den fullasta til totalvekt(og vel så det) i 120+, ingen vingling what so ever :) Har riktignok ganske gode dekk og felger på den, vil tro at det er en minst like stor faktor... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg