al3x Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Går og leker litt med tanken på å montere turbo på den stakkars 1.6 literen min. Er det noen som her som har noen tanker om hvorvidt dette går og om det er holdbart? Tviler egentlig selv på at det går men tenkte jeg måtte forhøre meg litt ;) Edit: Med riktig turbo må det vel være mulig? Folk turbolader jo alt som er :P Edit2: Glemte å nevne at dere trenger ikke svare hvis dere bare vil si at det blir for dyrt eller at det er bedre å kjøpe ny bil... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Edit2: Glemte å nevne at dere trenger ikke svare hvis dere bare vil si at det blir for dyrt eller at det er bedre å kjøpe ny bil... Du ville vel egentlig ikke ha noe svar? Er egentlig ikke verdt det. Nesten umulig å få godkjent, vanskelig å selge og om du ikke lager alt av rør, sveiser manifolder osv, kommer det nok fort på over 20000. Det er hvis du finner noen som kan lage chip til ditt innsprøytningssystem (du nevner ikke hva slags 1,6L det er). Finner du ingen til å lage chip, må du ha datasprut og da må du regne med 10-15 tusen til, pluss mapping. Når du har brukt 30 lapper på bilen og fått 150-160 hk ser du fort at det hadde vært en del mer lønnsomt å kjøpe bil med større motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Ser man det ja. Var faktisk mulig å få et ordentlig svar. Var egentlig det jeg var ute etter, å vite hva som trengs og sånt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg