kissegt Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg har kjøpt meg en komplett gti motor fra 83.. med alt. Men når jeg fant fram alt sammen så syns jeg at jeg mangla en styreenhet. Det er jo en innsprutsmotor så det må jo være noe som styrer dette.! Men så sende jeg noen mail og lurte på hvor dyrt det var osv.. men så fikk jeg som svar at det ikke skulle være no styreenhet..! Er det noen av dere der ute som har peiling på åssen dette da fungerer? Jeg skjønner ikke åssen det kan gå! Siter The Underdog G60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Mekanisk innsprut... Bosch K-jetronic. Søk litt på google etter K-jetronic/K-jet osv, så tenker jeg du blir klokere:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Ikke noe elektronisk styreboks på den motoren. Kun en mekanisk bensinmengdefordeler. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg