SVK Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 nå er jeg endelig fått meg prosjekt jeg oxo, endelig. men er ikke no rå på ledningsnett å detta her.. det satt en b21at i bilen så skal bruke blokka så har jeg kjøpt et topp... men trenger jo innsprut å ledningsett til det. så bare lurte litt på det ledningnette. skal få tak i ft\fk sprut, å ledningsnett.. men hva slags ledningsnett kan jeg bruke. har hørt at det er så mye annet som passer. for eksempel ledningsnett fra b21et, så må jeg vel bytte hjerne?!?!?!? bare greit å vite hvs jeg kommer over no.. for trenger det nå snart. Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 b21et har knapt ledningsnett, eneste kabler er vel kaldstarts dysa å tomgangs sleiden, + noe anna småtteri. 21et har heller ikke hjerne. det er mekanisk. eneste som er hjerne lignende er vel tennigs modulen, da den har elektronisk tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg