Nytern Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jaja.. I dag i ei motbakke døde min Mazda 929 coupe bare helt plutselig.. Ikke merka no før dette skjedde.. Tenkte sjekke kjapt om coil var død, la coil-ledning som sitter på fordeler inntil blokka og vrei om tenninga.. Ingen gnist.. Ahh.. Lett tenkte jeg.. Prøvde annen coil på bilen og.. Ingen gnist.. IKKE mye peil på mekking for å være heelt ærlig. Sjekka reg-reim, den var finfin, selv om jeg ikke hadde gnist fra coil åpnet jeg fordelerlokk og som forventet var det ikke der problemet lå.. Jeg er virkelig litt i villrede nå.. Håper noen har noe konstruktivt å komme med.. Raser snøstorm ute og Mazdaen er redningen pga høyere bakkeklaring enn Mr2. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 gasser eller injection? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Oi, det glemte jeg å si.. Injection.. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 hmm.... det kan være hallgiveren i fordeleren. den skal gi signal til coilen når den skal tenne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 bensin problem? mye bensin på tanken? har du gnist helt til pluggen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Tipper at Hallgiveren din har takket for seg. Finn tak i en brukt fordeler å prøv. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Mål signal til coil, får den + på klemme 15, for den minussignal ved kinning på klemme 4... Ville nå gjort det för jeg gjorde noe annet... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Takk for god hjelp:) Så det første jeg kan gjøre er da å måle signal på + og - på coil, hvis det ikke er noe spenning der, kan det være brudd i ledninger eller hallgiver som har takket for seg? Fordeler høres dyrt ut, må nok prøve få tak i en brukt en ja.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg