GreenMile Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg har begynt å tegne en bil slik som GoldenBoy gjør, oppå en annen. Det jeg lurer på er: Når jeg ser på GOldenBoy evoen og andre biler, så er strekene og skillene mellom fargene lite "kornete". På min bil så er pathene veldig kornete, og skillet mellom forskjellige farger. Kan noen forklare meg hvordan jeg får bilen mer "smooth"? Og hva gjør jeg for å få lakken til å skinne? (Har nettopp begynt med PS) Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ossen teknikk bruker du?? han bruker sikkert pentool så da blir strekene mye bedre..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 teknikk----øhhh..... hehe, har brukt både pentool og lasso tool. Jeg har lagd path og fylt dem med svart og andre farger, slik som i et tutorial jeg så på... og det blir liksom ikke bra Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 prøv med blur tool Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Ok takker for svar Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg