VeeDub Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Jeg tok "Rusta'n" til Mor mi en liten tur på butikken i dag, så kjørte jeg over en knøtt liten kant i veien hvor de hadde lappet sammen veien, så smalt det til noe jævlig, så så jeg en stoooooooor røyk sky i baksetet. :) Den bra siden Nei, bakken heller ikke Enkel og billig senking + Aircondition Får vel legge til at Mor mi sier hu har hørt mange rare lyder "der nede" i det siste, og at bilen skulle på høgger'n snart uansett :) Måtte bare legge ut noen bilder, syns det var litt komisk. Lo så tårene trillet på veien hjem hver gang jeg snudde meg Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 lollollollollollol Bra det ikke satt noen der bak da :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Hahahaha!! GENIALT!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 det samme skjedde med fetterns mazda i høst... ganske billig senking da.. får du til det samme på andre sida? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Unknown Får vel legge til at Mor mi sier hu har hørt mange rare lyder "der nede" i det siste, og at bilen skulle på høgger'n snart uansett :) Fy faen, håper du ga henne huden full!!!!!! Typisk folk å kjøre rundt med ulyder. Tenk om det hadde skjedd noe i 100sona. Kunne plutselig vært litt kjedelig resultat :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Lurer på hvilken mekaniker som eu-godkjente den bilen sist :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Samma skjedde me gamlebilen min også (626 88 mod). Men det skjedde heldigvis etter jeg hadde solgt den.:D Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Kan jeg få kjøpt en av felgene? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Mazda power.. ? :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Typisk eksempel på hva en EU-kontroll er verdt. Skulle bytte dempere på en 626 85 modell for at par år siden og når vi fikk av demperen var ca 3/4 av tårnet sprekt..... Eu-godkjent 3 måneder tidligere... :D Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by ElectronicMix Typisk eksempel på hva en EU-kontroll er verdt. Skulle bytte dempere på en 626 85 modell for at par år siden og når vi fikk av demperen var ca 3/4 av tårnet sprekt..... Eu-godkjent 3 måneder tidligere... :D Det sier bare hvor fort mazdaer ruster... ikke om Eu -kontrollen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 De EU-kontrollene jeg har vært på har de ALDRI sjekka dempertårnene bak.... så det er ikke umulig at det triller noen sånne dempertårn rundt omkring..... og det er mange biler som får denne "sykdommen"... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Xpert Det sier bare hvor fort mazdaer ruster... ikke om Eu -kontrollen :D Rust? Ruster ikke spesielt fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by ElectronicMix Typisk eksempel på hva en EU-kontroll er verdt. Skulle bytte dempere på en 626 85 modell for at par år siden og når vi fikk av demperen var ca 3/4 av tårnet sprekt..... Eu-godkjent 3 måneder tidligere... :D Har en 86 modell 626 delebil. Akkurat samma problemet. Men denna ble faktisk stoppa i EU-kontrollen. Derfor den ble solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Akkuratt det samme skjedde med mazda 323`n min også:D :D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg