cokeloop Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Spanderte på bilen min et sett med fronthøytalere til dørene mine, slik at hattehylla slipper å stå for all lyd. Men, det var ikke trekt ledning fra før, denne er fjernet. Så lurte jeg på om det er noen som har noen tips om hvordan jeg skal få tak i ledninga på innsida av bilen, når jeg dytter den i det hullet ved dørhengslene på "utsiden"? Virker som om ledninga kommer ut rett bak sikringene, men hvordan skal jeg gjøre dette? takk og god jul :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Kan løsne sikrings"brettet" og dra den inn. Men legg ordentlig kabel med en gang, som ikke isolasjonen blir gnagd i filler på. Jeg legger Öl-flex, hehe. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 okei, men hvordan kan denne løsnes? bare å dra den ut med makt eller? det er bare to så kabler som sitter sammen, kan ikke se for meg at det blir gnagt i stykker av noe, men får vel teipe litt med mcguyver teip for å være på den sikre siden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg