gl_sollid Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 har kjøpt meg en vectra a som jeg har skaffa meg TSW 17" felger til (205/40/17) har planer om å skaffe meg Apex senkesett. noen somm har peil på hvor mye jeg kan senke med tanke på å ikke subbe noe i skjermen. felgene har et helt orginalt ET. (49) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 jeg har 205/40-17 på ET42, og har 40/40 senkesett (fjærer fra B&G) har aldri subba i skjermene med det... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gl_sollid Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ok, jeg har nettopp EU godkjent bilen nå? hva må jeg gjøre etter at jeg har montert senkesett på den? godkjenne på nytt da eller? hva koster dette=? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 du må få det innskrevet i vognkort at den er senka... jeg ble stoppa i kontroll, og fikk dermed mangellapp på det. så måtte jeg til biltilsynet for å få den godkjent.. det gikk greit ettersom jeg hadde tüv papirer på senkesettet. jeg hadde ikke tatt 4-hjulskontroll / forstillingskontroll før jeg godkjente senkesettet. men da fikk jeg bare en ny mangellapp for manglende forstillingskontroll, og tok det etterpå. hvis du tar den kontrollen før godkjenninga, må du ha med deg dokumentasjon på utført kontroll. forstillingskontroll og justering av spissing kan koste endel, + at du må betale 550 kr i gebyr for nytt vognkort Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg vil annbefale å justere spissinga nokså fort, det sliter dekk. Og selv om du har justert spissinga har feil slitte dekk en tendens til å fortsette og slite skjeivt. Jeg måtte ha med papirene på 4hjuls kontrollen og tüv papirene så ble det godkjent hos biltilsynet med en gang, skreiv inn felgene også, de trengte jeg ingen papirer på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg