Volvo240R Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Får vel ikke no, bare snill. hehe, og et sted må man vel begynne for å lære no også? :P Får nok låne bilen noen ganger tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 fet bil ass texas;) :D grattis med et så langt bra prosjekt!! gleder meg til å se resultatet.. å mye trur du det ville kosta å lakkert alt detta på verksted a? vurderer å gjøre det samme, men klarer nok ikke detta sjøl;) hehe. stå på videre! :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Takk takk.. Prisen de tar på verksted vet jeg ikke, men er betraktelig dyrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Overhalte bremsene bak i dag den korte stunden jeg jobbet på verkstedet. Testet de etterpå og resultatene ble: - 2% diff foran - 3% diff bak Godkjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Gjorde litt småtteri i dag.. Utskygging på venstre bakskjerm etter at to rustflekker ble tatt og en stor bulk fjernet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Bildene funker ikke.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Ikke nå eller, funker hos meg. Hva står det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Ok. Tror det er straffen jeg fikk fra PS grunnet sprengt mengde bilder... Slettet halvparten av de nå så håper de kommer frem snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Her er de!! Ny konto løste problemet ;) Før jeg begynner med slipingen... Etter en god runde med negerkusa og sparkelspaden ser det slik ut: Merskert og klart til grunning / lakkering, selve drømmejobben.. Og til slutt ble jeg ikke fornøyd denne gangen.. Hovedgrunnen til reperasjonen var at det ikke skulle bli større og mer rust der bakskjermen var angrepet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hei texacom:) har sett på dette prosjekte noen ganger nå:P den begynner å bli sprek nå:D en ting, har skjønt det sånn att du ikke er bilakerer:S? stemmer det? syntes du kan faget ditt:thumb og tusen takk for stemmen din på gatebil:) mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hei texacom:) har sett på dette prosjekte noen ganger nå:P den begynner å bli sprek nå:D en ting, har skjønt det sånn att du ikke er bilakerer:S? stemmer det? syntes du kan faget ditt:thumb og tusen takk for stemmen din på gatebil:) mvh Joachim Heisann :D Takker! Bilen blir gradvis bedre, funderer på å leie en lakkboks til sommeren og lakkere hele greia. Men får først se an skills'n. Er ikke noe billakkerer, bare fant ut at jeg skulle kjøpe meg ei billigsprøyte for å lakkere litt, så utartet det seg som alt mulig annet - kjøpte meg ordentlig utstyr! Så da er man i gang, og noen sniff av thinneren så blir man jo hektet av den også ;) Må jo stemme på det beste!! Og din er virkelig bra! Må bli den fargen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Heisann :D Takker! Bilen blir gradvis bedre, funderer på å leie en lakkboks til sommeren og lakkere hele greia. Men får først se an skills'n. Er ikke noe billakkerer, bare fant ut at jeg skulle kjøpe meg ei billigsprøyte for å lakkere litt, så utartet det seg som alt mulig annet - kjøpte meg ordentlig utstyr! Så da er man i gang, og noen sniff av thinneren så blir man jo hektet av den også ;) Må jo stemme på det beste!! Og din er virkelig bra! Må bli den fargen! hehe, samme som en kompis av meg det:) Kjøpte seg lakk utstyr bare for å lakke hjelmen sin, når han han lakke hjelmen til de fleste som kjører gokart i norge, sin egen bil og hjelmen til Henning Solberg:D kan jo vise deg hjelmen min som han lakkerte:) (er ikke meninga å gå helt OT) mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Såppas ja!! Den hjelmen ser meget pen ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 hehe, samme som en kompis av meg det:)Kjøpte seg lakk utstyr bare for å lakke hjelmen sin, når han han lakke hjelmen til de fleste som kjører gokart i norge, sin egen bil og hjelmen til Henning Solberg:D kan jo vise deg hjelmen min som han lakkerte:) (er ikke meninga å gå helt OT) mvh Joachim sorry for ot texacom: han der kjører jeg gokart sammen med..;) joacim wagard el no? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg