Volvo240R Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ferdig montert: EU- godkjenning skjer neste helg. Deretter blir det skilter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ser bra ut ja! Tar du jobben å lakkere vinterbilen min? hehe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ble da greit etter forholdene... GTi'n er i hvertfall kjempegod å lakkere med :D Jeg lakkere den? ;P Er vel lakkerer du? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hehe, blir vell så jeg sprøyter den selv. Tror den blir svart 019. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Jess... Blir bra det da! Åssen bil er det forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Er en 740GL, skal slenge på 940 front i vinterferien. Tenker på å lage en prosjekttråd om den og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dustelie Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Morsomt/annerledes prosjekt å følge med på. Rart hvor mye bedre en bil blir med lakkering av visse deler som du gjør, alle burde følge ditt eksempel. Jaggu blir det bra også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Blei fint det her Anders...forsiktig med thinneren!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Thinneren er jo halve opplevelsen! :-) Fra spøk til alvor, snakka med en lakkerer igår, han sa at det tar ca 7-8 sekunder fra du stikker hånda i ei bøtte tynner til det kan måles på pusteprøve. Scary!!!! :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 blei bra detta.. og når får vi se ferdig resultat med panser pike? ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Har du flere bilder av bilen etter den var ferdigstilt? Så svært bra ut, en bil som er hellakert ser ekstremt mye bedre ut iallefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 THolandsli: Blir bra den 740'n da! Og thinner er skumle saker ja, først i dag har den slipt taket på meg, d.v.s at neste gang jeg bruker thinner er jeg mer nøye med å bruke maske og hansker! dustelie: Takk takk. Det er utrolig hva lakkerte detaljer gjør. Bare se på en ny V70 som er hellakkert, mye penere enn den med bar plast. 245_original: Takker ;) Neste gant (neste helg) er jeg mer forsiktig. Mambo: Ferdig resultat blir før 24. feb. Bilder med pike kan ikke jeg snakke om. le0n: Takk.. Kan se om jeg får tatt flere bilder i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 texacom: har sett din søss har hvert inne å skrivd litt, så hun leser vel detta også etterhvert, må si du har gjort snygt arbeid på vogna, mye penere linjer, og rød bil med oransje blinkere/markerings lys er faktisk ikke så gæli, så kan trygt ha den som den er (syntes jeg) mvH Stian Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Mambo: Takk for det ;) Søster mi har skrevet noen innlegg med min profil ja, og hu er jo jevnlig innom og ser hva som skjer. Får deler til uka; et markeringslys, clips og skruer til plasten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 får du no for dette da? eller er du bare en snill bror? aneglsmili Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg