bjirn Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 radiostyrt.no krever vel innlogging for at du skal få se bildene... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Min Giga Crusher :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw1303s Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Får slenge ut eit par bilder av mine.. Mini monster. Kjekk litel EL bil med ein god del oppgraderinger. Trim motor, kulelager, dempere. ++ Kyosho alpha 3 gp 1:10 nitro ford focus. Denne har blitt kjørt, herja å skrudd på ein del. Stort sett blitt brukt til å drifte med i det siste. Fg scout stadium truck Blei lei av dei små bilane, så kjøpte meg ein større. Kjøpt for to dager siden, så har ikkje fått testa den så mykje, men fornøyd så langt. Lakk kommer. Nokon forslag? Den mini-monsteren (tror det er en A-tech Leo-X), hvor har du kjøpt deler til denne og hva kostet de? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw1303s Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Her er da mine biler: Kyosho Inferno 7.5 US sports Tamiya M04-L A-tech Leo-X http://s298.photobucket.com/albums/mm241/Mta-motorsport/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Den mini-monsteren (tror det er en A-tech Leo-X), hvor har du kjøpt deler til denne og hva kostet de? :) Deler kan kjøpes hos AbsoluttHobby på Hamar Min Pajero metal-top wide body: Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Mine 2 leketøy.: HPI sprint 2 Beklager dårlig bilder. Bilen er nå under oppbygging etter et lite "uhell". Kommer nye bilder av den. Har også gått til innkjøp av en Tamiya buggy: Dark Impact 4wd Buggy. Har akkurat fått skrudd sammen bilen nå. Bare en liten lakk jobb igjen,så får vi se hvordan dette tar i vei.!!Jeg har ikke bilder av den selv,men her er noen bilder fra tamiya av bilen: http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=58370 Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Satt å glana litt åsså tenkte jeg at jeg skulle slenge ut noen bilder av min åsså!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Satt å glana litt åsså tenkte jeg at jeg skulle slenge ut noen bilder av min åsså!! Neimen hei! Er du her også? :cheers: Min Traxxas Slash: Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Kjenner jeg deg ? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Kjenner jeg deg ? =P Pete359 tidligere Marder Beetle fra Radiostyrt forum Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Dette har jeg, 2 TT-01, Xray T2 og Losi XXX-S +G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Er litt drifte-biler her ja :P Så kom dere på Sørli idag (Søndag 17.08) http://www.bilforumet.no/hobbyforum/205523-rcdcn-runde-s-rlihavna-17-08-a.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Bilder av bilen min som er til salgs: Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Min Tamiya TT -01 drifter. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Mitt sisste.. For og vise fargeforskjellen i lakken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg