Estrewes Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 I høst fant jeg ut at jeg måtte ha meg en billig bruks og til-og-fra jobb bil som hadde muligheter for morro i snøen turer. Jeg fant da en 240 1990mod som hadde gått 445000 og ikke var så alt for dyr og som i tillegg var KT registrert og kjøpte den. Her er resultatet etter Tridon 40/40 senking og r sport dempere framme pluss bak ink r-stabstag bak. Har også satt inn to sparco corsa stoler for å sitte litt stødigere i sladd :P. Bilen er ok, men har jo gått langt så noen utstillingsbil er det ikke. Her er noen bilder: Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Viotsen med den sölvteipen? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 for ikke og sverte misfarge ned på setene fra setebeltene som er fulle av dritt etter mange år i tjeneste. Jeg kunne tenkt meg noen 240 turbo felger eller gemini 16" eller et eller annet alufelg til bilen. Noen som har noe til salgs? Kunne også tenkt meg den plastikbettan som er inne i dørhåndtaket på innsiden av dørene som jeg har i brunt kunne jeg tenkt meg i blått eller svart. Trenger 4 stk. Noen som har noen? Også instrumentrekka med 3 instrumenter til å sette i dashen. Ellers noen forslag til forbedringer? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest snurrevolvo Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hva er så bra med kt registrering da? :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-Sport Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 heeeelt sikkert dumt spm, men åssen senkesett har du?:b Siter - V70 `98 (x) 2x 244, 2x 245 (x) 760 m/230FK (x) 142 `69 ++++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hva er så bra med kt registrering da? :w00t Sikkert det at de ikke salter veiene i Nord... yodude Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ligger kongsberg i nord og nå da, trur eidsvoll ligger mer nord. Er vel kanskje at han ikke vil kjöre på ***** skilt(slike som begynner på B og D og sånt). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 KT skilter syns jeg er gromt fordi jeg bor i her som det er KT skilter. Har tridon senkesett er ok det. Var ute og kjørte i sta og hadde godt driv innover en vei, så ikke at det var fartsdump der og kom i skade for å hoppe 4 meter. subba ikke noe. R sport er tingen. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ligger kongsberg i nord og nå da, trur eidsvoll ligger mer nord.Er vel kanskje at han ikke vil kjöre på ***** skilt(slike som begynner på B og D og sånt). jau, skitt au... :bump B og D skilter gjør vel ikke så mye fra eller til egentlig.. det er vel tilstanden til BILEN som har noe å si, ikke hva den første bokstaven er.... Jeg har forresten H som første bokstav da... damndamn Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hvor kjøpte du stolene og hvor mye ga du? Bruka du det orginale stolunderstelle? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest snurrevolvo Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 KT skilter syns jeg er gromt fordi jeg bor i her som det er KT skilter. var det jeg tenkte meg... bor ikke så langt unna KT jeg heller for å si det sånn=P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 jeg har instrument rekka med biltema instrumenter.. ramme + instrumenter. 500 kr ferdig sendt :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Kjøpte stolene brukt på gjøvik av en som hadde brukt de i to rallyløp. Ser ubrukte ut. Bruker det orginale 240 understellet med noen modifikasjoner og sparco stolfester. Nei hvittingfoss er ikke spesiellt langt unna Kongsberg :P Ealoken: Har du ikke orginale intsrumentklokker? Evt hva skal du ha for ramma og de deksla som sitter uttapå? Er også veeldig intressert i en 1031 aksel med volvo lsd. Så hvis noen har det og er intressert i å selge så send meg en pm. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 de orginale instrumentene sitter i 740n min :) bare for ramma? 150. ( det er den største med 3 hull, ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest snurrevolvo Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Er også veeldig intressert i en 1031 aksel med volvo lsd. Så hvis noen har det og er intressert i å selge så send meg en pm. har en liggende jeg... men selger den faen ikke! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg