nnnneh Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hei Har problemer med el. speedon men. den viser ALT for lite og hopper opp og ned. i 150km/t viser speedometeret ca 60km/t. innsprøytningshjernen er fornøyd med signalet den får og selve speedoen fungerte da jeg tok den ut av en annen bil. hjelp, max irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hei Har problemer med el. speedon men. den viser ALT for lite og hopper opp og ned. i 150km/t viser speedometeret ca 60km/t. innsprøytningshjernen er fornøyd med signalet den får og selve speedoen fungerte da jeg tok den ut av en annen bil. hjelp, max irriterende. Se positivt på det, da tellern ikke kilometerne så fort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hadde samme problemet i sommer jeg.. Åpnet speedometer jeg, så var det en lapp som sitter i speed`n som hadde falt av å lagt seg på et drev så drevet gikk ikke lengre enn til 60 km/t.. Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Se positivt på det, da tellern ikke kilometerne så fort ;) er vel ikke verre enn å ha en bryter på det. men jeg skal koble til en kjørekomputer. den benytter seg av nevnte el. signaler og da bør dem vere rette. kan jo stemme med den papirbiten. har ikke fått det over 60. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Plukk speedometeret ditt nå da :) er veldig fort gjort. Så åpner du det å skriver om det er samme grunn som at mitt ikke virket :) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Firkantklossen din gjör ikke mer enn 60, neida har liggi i 180 med 240 sjöl jeg, gikk tregt da... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Firkantklossen din gjör ikke mer enn 60, neida har liggi i 180 med 240 sjöl jeg, gikk tregt da... he du misforstått litt?? ha ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 misforstått hva, var bare litt useriös her jeg, men en annen ting kan jo väre at sensoren i klokka er dårlig/for stor klaring eller no, motoren kan gå fint for det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg