Gå til innhold

Dubmodder MK 1 er her.. Einser galore!

Ranger emnet


ekkoj

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha sittet nesten 1t med dette programmet har jeg lagd litt av hvert:

 

Blant annet:

 

einser44ts.png

 

Ettersom jeg begynner å like VAG mer og mer, og håper på å få noe slikt etterhvert, mottas kommentarer gjerne..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvorfor det egentlig? Personlig liker jeg ikke angel eyes noe særlig...

 

1. Fordi det tilhører BMW (og bare BMW)

2. Fordi det ikke ser pent ut på Golf (lyktene ser skikkelig plastikk ut, og det passer ikke med resten av bilen

 

:)

 

Det som er "in" er vel klarglasslykter av forskjellige typer, men det som legges merke til er jo custom-greier da (deler til andre biler).

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fordi det tilhører BMW (og bare BMW)

2. Fordi det ikke ser pent ut på Golf (lyktene ser skikkelig plastikk ut, og det passer ikke med resten av bilen

 

:)

 

Det som er "in" er vel klarglasslykter av forskjellige typer, men det som legges merke til er jo custom-greier da (deler til andre biler).

 

Personlig liker jeg faktisk 4-lykter med rød stripe fra mk II best ;)

 

Nyttig å vite. Dersom jeg får meg en mk I, II eller III en gang, vet jeg nok litt mer. Jeg avskydde Golfer inntil en stund siden, vet ikke hvorfor, men liker dem mer og mer! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg faktisk 4-lykter med rød stripe fra mk II best ;)

 

Nyttig å vite. Dersom jeg får meg en mk I, II eller III en gang, vet jeg nok litt mer. Jeg avskydde Golfer inntil en stund siden, vet ikke hvorfor, men liker dem mer og mer! :)

 

jeg hatet utseende til mk1 inntil jeg nærmest ble påtvunget min første bil, en golf 1.

 

etter det, så har det gått i raka motsatt hold. utseende kan variere, men mk1 er mk1. snart en raritet og. ikke hver dag de spotes på veien lengre

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hatet utseende til mk1 inntil jeg nærmest ble påtvunget min første bil, en golf 1.

 

etter det, så har det gått i raka motsatt hold. utseende kan variere, men mk1 er mk1. snart en raritet og. ikke hver dag de spotes på veien lengre

 

Naboen hadde en Golf I, tror jeg så den her en dag på veien...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg litt rar som faktisk alltid har likt dem? :mat

 

Jeg digga den før. En venninne av muttern hadde en GTI fra før jeg ble født og frem til 3-4 år siden. Digga den!

 

Etterhvert fant jeg ut at toergolf er det peneste av det pene, og det mener jeg fortsatt. Lekker bil! :)

 

Etter at jeg fikk kjøpt meg einser begynte jeg å like de litt mer igjen også.

Legger inn bildet av hvordan den skal bli på nytt.. :p

dubeinser.jpg

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår