slitenvolvo Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Prøver for tiden å få jaget ut noen "elektriske nisser" i dodge'n. Har en merkelig tikkelyd som kommer og går. Høres nesten ut som tikkelyd fra blinkelys, men er ikke det , da blinkelysene lager sin egen tikkelyd, når de er på. Har prøvd å skru på det meste av brytere jeg fant inne i bilen, uten at det hjalp. Selv med nøkkelen ute hører jeg tikkingen; irriterende. Eneste grunnen jeg kan tenke meg, er det dårlige batteriet som står i bilen nå. Må bruke startkabler for å starte hvis bilen har stått litt. Noen tips til hva som tikker. Er ikke klokke i bilen :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hørest ut som du har noe feil med releene dine.. når det tikker så kan du åpne der de står å kjenne på kvilket som slår ut og inn.. Hvis det ikke er noe viktig så tar du det bare ut :bump Det gjor jeg med volvon til fattern.. hehe.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Du kan jo og prøva å ta ut ein og ein sikring og sjå når lyden forsvinn, då får du kanskje ein viss peikepinn.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Det er garantert ett rele. Hold fingeren på ett og ett så vil du finne fram til riktig. Slå på blinklyset og finn fram det releet så får du en pekepinn på hva du skal kjenne etter. Det hverket stikker eller gir fra seg strøm når du tar på det så det er ingen fare. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg