Håkon A Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 å bruke varmepistol og sparkespade o.l er vel det dummeste du kan gjøre... jeg brukte tørris som ble kjøpt på mr iceman tror jeg. husker ikke, siden det er en stund siden. mulig diplomis har salg av dette. kjøpte slike blokker vist på bilde...lot dem ligge over asfalten i 5-10 min...et slag med hammeren og alt spruta av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Åssen rustbeskyttelses produkt skal du bruke? Owatrol? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 jeg har solgt den bilen der...så tviler på at jeg skal fjerne så mye isolasjon igjen. neste gang letter jeg heller svinghjulet.. sparkel, fyller og farge bør vel holde inni bilen... under duger vel tectyl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 kan og bruke vinkelsliper med børste... omtrent det samme som stålbørste, berre at det går en smule fortare :) Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg skal bruke det som heter Rustkiller..den røde. Skal ikke ha noe techtyl greier, blir så mye kliss på ledningene og teppet da. Får ikke tak i tørr-is her på øya, har veeeeldig liten tilgang på slike ting. Men hva som er galt med å bruke varme?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Enig med RIFF`en, helt klart varme + sparkelspade, treffer du med varmen er de nesten til å dra av...! God Jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg