Sin Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Og nå er du altså kommet opp regner jeg med? Hvor mangen ganger kjørte du ut? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Masseslagsmål i Hemsedal: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111821 Fikk du med deg noe action? Farligere å gå på afterski enn å kjøre bakhjulstrekk :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 ...og politiet har ifølge NRK pågrepet en person etter bråket. ...det dreide seg om tilreisende ungdom fra Oslo og Bærum. Hehe, kanskje dette er grunnen til at vi ikke har hørt mer fra han?;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Bli hjemme, "dansker" på fjellet er bare til bry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 gutten er vel der oppe, det er vel grunnen til at han ikke gir lyd fra seg.. kanke nerde da:P jeg kan nesten garantere at jeg kjenner noen av de som kom i slosskamp ja.... nisser! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Jeg hørte at det var noen som hadde med seg balltre ut i Hemsedal igår. De var visst - merkelig nok - involvert i det slagsmålet. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 haha..Får håpe bimmern klarte seg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ja, hva skjedde? ble du igjen på hytta? Hva ble konklusjonen av hvilket resultat? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ja, hva skjedde? ble du igjen på hytta? Hva ble konklusjonen av hvilket resultat? Jasså, fortsatt interesse. Og btw, sorry for dårlig svar i den perioden, men som nevt...hadde ikke tid til å nerde da. Og nei, ingen av mitt crew var med i den "store" slosskampen i hemsedal, men hvis noen så på tv2 et par dager etter nyttår, så var det ett lite snutt fra et rom som var blitt rasert i en slosskamp...*Kremt* my room.... Ganske kult sted. Men turen opp ja, endte med at jeg chickend out og satt på med en kamerat i hans golf. Men fant jo ut etter at vi hadde kommet fram at det hadde vært null stress å kjøre bilen opp, brøyta og strødd helt fra oslo til hotellet. Men veien hjem kunne blitt en kraftannstrengelse, for da var det laaaange køer, og med den bobybuilder clutchen som er på bmw`n så hadde jeg hatt krampe før jeg var forbi Gol. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg