Evolve Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Tror denne oppfyller kriteriene? Knipset i Essen i fjor.. - Henrik Noen som vet hva slags felger det er, og hvor de eventuelt er mulig å få tak i ? de var grisefete!!! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 bbs, er vist å få kjøpt Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 21 cm på høyre side, 17 cm på venstre side.. :) - Henrik Skal vi se,hvor gammel var du igjen??? asshole Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Skal vi se,hvor gammel var du igjen??? Blir tretten til neste sommer! Da skal jeg kjøpe Aprilia for konf-penga! :D - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 BBS og Speedline var vel det de brukte (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Ekte gr.A biler har jo også helt annen bensinpåfylling ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 meget mulig. er ikke lett å slikke ekte gruppe a biler. og gruppe a replica. er vel like lett å slikke en grp.A bil som en amazon?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 er vel like lett å slikke en grp.A bil som en amazon?:D ja, ja. det tokk du meg. jeg mener skille. :bump Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Konge bil det der. men gt40 kommer vell hakke foran. Litt info om gruppe a bilen hvist det skulle være av intresse. http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/group_a_volvo_specs.htm merker meg hvordan panseret er vippa opp her, er det noen som veit om det er mulig og få til så jeg kna vippe panseret på bilen min såpass uten at det skaper noe store problemer? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 http://www.tuff240.com/spirit/index.htm Edit: Ang. den røde "Zacco" bilen: http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/group_a_volvo_drivers.htm Les nederst på siden der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 LMS Sitat:merker meg hvordan panseret er vippa opp her, er det noen som veit om det er mulig og få til så jeg kna vippe panseret på bilen min såpass uten at det skaper noe store problemer? Hvis du tenker på å få det "lengre" opp så må det bygges om litt. Farsan foreslo i en av sine mygel timer å montere panserfester fra 7/940, da kan en vippe panseret opp i 90 graders vinkel... Hvor mye jobb dette er vet jeg ikke, om det passer rett på eller åssen det er. Men jeg stempla farsan som dust og dret i det.. hehe Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg