Infinal Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Selger en Ubrukt Rieger Rs fanger til Audi 80,90 Coupe, Cab... Se. http://www.tuning.no//BILDER_AUDI_80_B4.htm Pris ca. 3500 kr./ Tlf: 90637440 Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Følger det med tåkelys? Blinklys? Kan jeg bruke de orginale tåkelysene mine fra en 94 b4 Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Følger ikke med Tåke/blinklys. Mener at du kan bruke tåkelyktene ja, er ikke helt sikker..... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 org rieger eller kopi???glassfiber eller plast? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Glassfiber fanger...... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNaRK Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Er det med gitter å sånn til fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Ikke med noe gitter nei .... Bare og by på fangeren .. :) Helst en fornuftig pris !!! Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNaRK Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Den passer på 92mod audi 80 da? B4 karoseriet, med litt bredere hjulbuer.. må bare forsikre meg om att det passer.. Du hadde ikke giddet å fiksa ett bilde av selve fangeren din? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Bilde kommer i løpet av helga. Fangeren skal passe den. Er litt tøylig.. Har noen 15 el 16 toms alufelg så er jeg intressert i og bytte :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNaRK Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Har bare ett par alu felger, å de bruker jeg selv :) Da venter jeg på bildene jeg da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNaRK Skrevet Mai 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 Er det forresten ferdige feste hull å diverse så det er bare å skru den rett på? Uten noe mere problemer? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Et bilde ... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Og et til. Er desverre ikke med noen fester. Bare fanger .... Bare og by .... :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 altså er kopi da.... siden ingen gitter, fester og sikkert ikke noe tuvpairer da... Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Ingen som vil ha RS fanger ????? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg