Gå til innhold

Roadrunner Custom : sierra 87 mod - prosjekt low & wide

Ranger emnet


Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Nå settes det snart i gang igjen med sierra bygget :)

Bilen skal lakkeres nå når sommeren kommer og det blir varmt i være.

Motoren blir en middels modda V8,skal prate med en som har skikkelig greie på V8 å spørre han om hjelp med den.

Bilen blir ikke bygget for å måtte bli godkjent i første omgang så det probleme får vi se hva som skjer med.

Drømmer litt om nye skikkelige breifelger i 14" eller15" vi får se hva som skjer :)

Pynter opp igjen de som sitter på bilen nå.

Skal også bygge om dørene inkludert kanalen,blir også luftinntak på bakskjermer viss jeg får det slik jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, alvorlig kult! Håper eg får sett denne bilen en gang ;) Håper du satser på godkjenning og, syns tingene blir mye kulere når de er godkjent.. Viser liksom at det er gjennomført ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, alvorlig kult! Håper eg får sett denne bilen en gang ;) Håper du satser på godkjenning og, syns tingene blir mye kulere når de er godkjent.. Viser liksom at det er gjennomført ;)

 

Tviler ikke på at bilene til roadrunner blir "bedre" enn godkjent standard, selv uten lapp fra tilsynet..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at bilene til roadrunner blir "bedre" enn godkjent standard, selv uten lapp fra tilsynet..

Ut i fra de bildene eg har sett av alt han har tatt på seg så tror ikkje eg at det blir noe drit heller, men den lille lappen er god å ha den dagen eg kjøper en brukt Sierra 87 mod med V8 og blir stoppet av biltilsynet ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt enig med dere at det hadde vært kult og stas å fått den godkjent,men er det mulig da tro hehe :)

Vi får se hva som skjer etterhvert som bygge tar form,blir helbur og larvesveiset karosseri så MYE arbeid står igjen innvendig.

Viss noen har noen forslag om diverse eller noen gode råd så skrik ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike. Har ikke sett denne tråden før nå jeg. All cred til Roadrunner for byggingen og denne tråden skal det følges med på:) Bra jobba og skal bli spennende å se hvordan dette utvikler seg videre:thumb

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok en 8`er blir noe vel heftig i den lette sierran der...hehe...men hadde vært artig da... Men kan nok få litt prob med litt vektfordeling å slikt...

 

Tror nok jeg ville gått får det vi snakka om når jeg var borte hos deg, den gassern du har, med litt oppdatering...Delene til dette får jeg fort tak i fra england...

 

Men tror dette blir en litt småmorro bil på tørra fra verksted og ned mot raufoss....hehe

 

får sierraer som kommer med 8èr orginalt faktisk... :cool:

 

ford Merkur (f.eks xr4ti) er samme som sierra, og di kom i en afrikansk utgave som kom med 8èr .. ikke sikker på hva di heter da, men men... xr4ti `en er vel en turbomatet 6`er orginalt om ikke jeg tar helt feil... :driving

 

du snakker om vektfordeling , er den så god orginalt da i f.eks en sierra is eller cossi?? er jo ikke uten grunn di kalles for siræva... hehe.. er jo bare morro... :driving :driving :driving

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får sierraer som kommer med 8èr orginalt faktisk... :cool:

 

ford Merkur (f.eks xr4ti) er samme som sierra, og di kom i en afrikansk utgave som kom med 8èr .. ikke sikker på hva di heter da, men men... xr4ti `en er vel en turbomatet 6`er orginalt om ikke jeg tar helt feil... :driving

 

du snakker om vektfordeling , er den så god orginalt da i f.eks en sierra is eller cossi?? er jo ikke uten grunn di kalles for siræva... hehe.. er jo bare morro... :driving :driving :driving

 

Hadde vært morro å fått den godkjent men tror ikke jeg skal regne med det.

Men hadde en funnet noen data om de som ble bygget med V8 så hadde det gått ann å hørt etter ihvertfall :)

Skal nå høre med bilsakkyndig når jeg begynner på den igjen slik at de vet hva som blir gjort osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår